Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja sorry was beetje domme vraag maar na een auto ongeluk heb ik opnieuw leren lopen enzo en wil het trainen nu weer oppakken heb een heel kamer met fitnes spullen en krijg binnekort nog 2 cardio apparaten erbij
Kan alle tips op moment hard gebruiken.
bedankt voor je reactie
BP (95kg)
DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
mp (55) kg
dumbell tussen je voeten en extensions doen, op je buik liggen met dumbell tussen voeten voor legcurls.
stifflegged of romanian deadlift voor hamstrings, en lunges e.d. doen. van alles te bedenken ff improviseren.
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Hehe ok, ik heb het wel eens geprobeerd met 70 kg maar voelt echt niet prettig
met korte mouwen is het soms wat lastig, dus eventueel sweater aan met lange mouwen en gaan of ff een handdoek om de barbell heen draaien,kan ook.
De oefening is ff wennen, maar dan istie goed te doen hoor, net als gewone squat ff wennen is of zoals voor velen zelfs bankdrukken al lastig kan zijn met evenwicht. Je moet bij zerchersquats even goed de houding vinden, maar ook hoe je je handen houd werkt mee.
met korte mouwen is het soms wat lastig, dus eventueel sweater aan met lange mouwen en gaan of ff een handdoek om de barbell heen draaien,kan ook.
De oefening is ff wennen, maar dan istie goed te doen hoor, net als gewone squat ff wennen is of zoals voor velen zelfs bankdrukken al lastig kan zijn met evenwicht. Je moet bij zerchersquats even goed de houding vinden, maar ook hoe je je handen houd werkt mee.
idd een zeer lekkere oefening, als moet ik zeggen dat ik de eerste keer met 90kg in een tshirt met niks om de stang toch flink pijn geleden heb :P
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment