Benen trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Benen trainen.

Ik train nu verlopig thuis, heb geen sqautrek wel bankdruk allemaal verschillende stangen dumbels enz.
    Hoe kan ik nu het beste me benen trainen????
    BP (95kg)
    DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
    mp (55) kg

Squatten en deadliften xD? dan als je een bankje hebt, dit als box gebruiken ofzu.

Comment

Zercher squats doen.
      Zercher Squat 230x16 - YouTube
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja sorry was beetje domme vraag maar na een auto ongeluk heb ik opnieuw leren lopen enzo en wil het trainen nu weer oppakken heb een heel kamer met fitnes spullen en krijg binnekort nog 2 cardio apparaten erbij
        Kan alle tips op moment hard gebruiken.
        bedankt voor je reactie
        BP (95kg)
        DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
        mp (55) kg

Comment

dumbell tussen je voeten en extensions doen, op je buik liggen met dumbell tussen voeten voor legcurls.
          stifflegged of romanian deadlift voor hamstrings, en lunges e.d. doen. van alles te bedenken ff improviseren.

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Zercher squats doen.
            Zercher Squat 230x16 - YouTube
            Voelt lekker aan bedankt
            BP (95kg)
            mp (55) kg

Comment

Hier een website om je verticale sprongkracht te vergroten:
              The Jump Manual: Jump higher with comprehensive vertical jump training by Jacob Hiller.

Comment

Edwin ik vind het knap dat je die oefening lekker vindt voelen, doet toch flink pijn.
                Lid van de 200 club

Comment

Hij is nog niet zwaar gegaan joachim
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Romain deadlift
                    conventinal deadlift
                    sumo deadlift

zercher squat. als het zeer doet probeer handdoek om de stang te wikkellen, helpt vast wel een beetje
                    hack squat
                    front squat. eerst cleanen

lunges kun je ook nog doen

1 legg pistol squats zijn ook een optie maar wel erg lastig

Comment

Hehe ok, ik heb het wel eens geprobeerd met 70 kg maar voelt echt niet prettig
                      Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                        Hehe ok, ik heb het wel eens geprobeerd met 70 kg maar voelt echt niet prettig
                        met korte mouwen is het soms wat lastig, dus eventueel sweater aan met lange mouwen en gaan of ff een handdoek om de barbell heen draaien,kan ook.
                        De oefening is ff wennen, maar dan istie goed te doen hoor, net als gewone squat ff wennen is of zoals voor velen zelfs bankdrukken al lastig kan zijn met evenwicht. Je moet bij zerchersquats even goed de houding vinden, maar ook hoe je je handen houd werkt mee.

Comment

Zercher squats doen eerst met 40kg al pijn maar alles went.
                          Je blijft het natuurlijk heel goed voelen.
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Edwin1986 View Post
                            Voelt lekker aan bedankt
                            Doet dat geen pijn aan je armen? Ik ga dat vanmiddag ff proberen
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              met korte mouwen is het soms wat lastig, dus eventueel sweater aan met lange mouwen en gaan of ff een handdoek om de barbell heen draaien,kan ook.
                              De oefening is ff wennen, maar dan istie goed te doen hoor, net als gewone squat ff wennen is of zoals voor velen zelfs bankdrukken al lastig kan zijn met evenwicht. Je moet bij zerchersquats even goed de houding vinden, maar ook hoe je je handen houd werkt mee.
                              idd een zeer lekkere oefening, als moet ik zeggen dat ik de eerste keer met 90kg in een tshirt met niks om de stang toch flink pijn geleden heb :P
                              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                              Doel eind 2015: 100kg
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X