dus toch maar een power cage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dus toch maar een power cage

Na veel afraden van de meesten on jullie om een smith machine te kopen ga ik dus toch maar voor een power rack, maar welke power rack heeft de meeste mogelijkheden om uit te breiden (lat pulley enz...)
    Welk merk is best , ik las hier ergens iets over iemand die breuk had met de barbarian powerrack neem ik dan miss toch beter het merk power tec, tuff stuff
    Tuff Stuff RPR-265 [RPR-265] > €1,169.00 > Fitness At Home > Uw webshop voor alle A-merken fitnessapparatuur.
    ziet er ook heerlijk uit
    ofwel de bodycraft F430 ?? met alle uitbreidingen erop !
    Nog een bedenking , kan ik als beginner ook licht trainen in zo'n power cage?
    Mvg
    Olivier

Originally posted by fantasy1402 View Post
    kan ik als beginner ook licht trainen in zo'n power cage?
    Mvg
    Olivier
    Een cage zal een goed/beste aanschaf zijn, en houd zijn waarde voor het geval dat, maar als beginner ga je naar een sportschool............, hier kun je onder begeleiding de juiste uitvoering van de oefeningen leren.

Comment

Ziet er mooi uit man deze cage, wel aan de prijs natuurlijk maar als je het geld hebt, waarom niet. Je koopt zo'n ding immers voor je leven! Ik heb zelf het bodycraft rack ik ben hier zeer tevreden mee. Vergeet niet een goed stevig bankje erbij te kopen + halterset met voldoende 50mm schijven. Eventueel verstelbare dumbbells voor wat afwisseling.

In een cage kan je prima als beginner licht trainen in een cage, jij bepaald zelf de gewichten dus...
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

mooi dingetje, als ik de ruimte had wist ik het wel!
        zie gelijk dat er een kabel is boven en onder lijkt mij prima.
        kilootje of 200kg aan schijven 50mm verstelbare dumbbells verstelbaar bankje en je hebt eigenlijk alles.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Zeker een mooi ding, heb je al veel in één ding zitten!
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Prijzig maar kwaliteit, aangezien je deze laat zien zul je dus wel het geld ervoor hebben. Maar een mooi ding dat is het cker. Im jelly

Comment

Ik vind hem vrij prijzig. Waarschijnlijk kun je hem, of een vergelijkbare, bij een andere zaak wel goedkoper krijgen.
              Ik hoor over het algemeen wel goede berichten over Barbarian...

Comment

Barbarian Power Cage + Multi Bench + Lat Pulley BB-VP-30300 - Fitness Seller

goede ervaringen mee, erg stevig en solide, belastbaarheid genoeg voor de komende jaren flink vooruit te gaan.
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X