Erg handig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erg handig

Ik heb een erg handige site gevonden. Op deze site kun je van alles opzoeken, maar wat nog wel het meest handigst is: Je kunt een spiergroep selecteren, je doel en dan welk deel van die spiergroep en als je dan op OK klikt, krijg je een lijstje met oefeningen inclusief goed uitgewerkte filmpjes, ondersteund door goede uitleg.

Oordeel zelf maar. Ik dacht ik deel het even met jullie aangezien er heel vaak vragen zijn en ik zelf ook had over wat nou echt goede oefeningen zijn en waarvoor.

Dit is de site:
    Online Workout Videos : AB Workouts : Arm Workouts : Shoulder Workouts : Bicep Workouts : Increase Fast Metabolism : Instructional Fitness, LLC.

Inderdaad wel handig dat je kan zien welke oefeningen je moet doen voor "bovenkant borst" bijvoorbeeld. Verder is de uitleg niet super vind ik, allemaal beetje oppervlakkig. Hij gaat niet heel diep in op de uitvoering vind ik.

Comment

Een decline bench press is toch niet voor onderkant borst, die heb je niet eens toch?
      Je kan toch ook niet kiezen of je je rug traint in dikte of wijdte?
      En er is toch geen verschil tussen massa en spierdefinitie in termen van oefeningen.
      Spierdefinitie krijg je toch d.m.v. een lager vetpercentage?

Dit zijn de dingen die me opvielen. Ik weet niet of dat ze kloppen daarmee dat ik ze even post.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X