Help! (kippenborst)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help! (kippenborst)

Hallo,

ik doe nu al ongeveer één jaar fitness (3x per week).
    En ik zie al duidelijk vooruitgang als ik de foto's van vorig jaar bekijk, Maar ik hebben een kippenborst en zijn er ook oefeningen waardoor ik me kippenborst kan verminderen bij mij staat die heel erg naar binnen gedrukt

Gr Peter.

Ten eerste welkom!

Is volgens mij genetisch bepaald dus blijft altijd beetje zichtbaar, maar als je hard traint verminderd het in de loop der tijd wel lijkt mij, de oefening die ik je aanraad is incline press of fly's die legt daar namelijk toch wel de nadruk op het midden van de borst.
    What you put in you get out.

Comment

Originally posted by petertjee View Post
      Hallo,

ik doe nu al ongeveer één jaar fitness (3x per week).
      En ik zie al duidelijk vooruitgang als ik de foto's van vorig jaar bekijk, Maar ik hebben een kippenborst en zijn er ook oefeningen waardoor ik me kippenborst kan verminderen bij mij staat die heel erg naar binnen gedrukt

Gr Peter.
      is niks aan te doen. gewoon lekker trainen en dan zie je wel
      ik heb zelf een lichte schoenmakersborst(tegenover gestelde).
      niks van aantrekken. mensen valt het vaak niet eens op totdat ze goed kijken of je het zegt.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Heb ook een ingevallen borst. Geloof me, anderen zal het waarschijnlijk niet eens opvallen. Gewoon lekker trainen ! Als je geluk hebt word het minder zichtbaar, en anders niet...

Een operatie is mogenlijk maar ongelofelijk zwaar, en in de meeste gevalllen dus ook niet de moeite waard.

Comment

okee bedankt

Comment

pics?

Comment

Hoe oud ben je?
              Als je redelijk jong bent (onder de 20 ofzo) kan je er een iets minder zware operatie voor doen. Als je ouder bent zul je de zware operatie moeten doen. Ik heb zelf iets meer dan een jaar geleden deze minder zware operatie gehad.

http://www.umcn.nl/Informatiefolders...rectie_N-i.pdf

Comment

Als je borstbeen naar binnen valt heet dat geen kippenborst, maar schoenmakersborst. Heb ik ook. Van de voorkant zie je het niet zo, maar van de zijkant wel. Gelukkig valt het bij mij nog mee. Hoe ver valt hij bij jou naar binnen? Staan je ribben ook naar buiten?
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Koenw1994 View Post
                  Hoe oud ben je?
                  Als je redelijk jong bent (onder de 20 ofzo) kan je er een iets minder zware operatie voor doen. Als je ouder bent zul je de zware operatie moeten doen. Ik heb zelf iets meer dan een jaar geleden deze minder zware operatie gehad.

http://www.umcn.nl/Informatiefolders...rectie_N-i.pdf
                  ik ben nu net 17jaar, maar wat zijn de kosten dan van een minder zware operatie? en wat is jou ervaring van die operatie?

Comment

Is het bij jou zo erg?

Pectus - Wikipedia
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by meerminman
                      je kan toch wel zelf oefeningen op zoeke voor je borst? ga benchpresse en dumbell presse en GA MEER ETEN !
                      Ga jij je grote mond even houden en probeer zijn vraag te lezen.
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by meerminman
                        je kan toch wel zelf oefeningen op zoeke voor je borst? ga benchpresse en dumbell presse en GA MEER ETEN !
                        De topicstarter heeft een normale vraag gesteld en traint al een jaar 3 x per week met duidelijke progressie. Hij zit nu eenmaal met een ander soort probleem, dus daar kan hij best een topic over openen.

Je hebt al in meerdere topics schreeuwerig onzincommentaar gegeven. Ik kan me niet een post van jou herinneren die informatief was, dus als je het niet erg vind.... hou je er ff buiten als je niks zinnigs te melden hebt.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X