Kramp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kramp

Heb nu al tijdje last van kramp in men spieren, dit vooral in men biceps en men buikspieren.

Bij de biceps is het meestal na de training als ik biceps of rug heb getraind men onderarm trekt dan samen van de kramp, pijnlijke zaak... Heb dit eigenlijk al heel veel gehad maar laatste tijd krijg ik het ook tijdens het trainen en ook in men buikspieren. Bij buikspieren is het wel altijd tijdens de training (als ik buikspieroefening doe) dit is echt superpijnlijk ik lig dan helemaal kromgetrokken :/

Om wat uit te lichten waar de pijn in de bicep juist zit, de binnekant van je elleboog zeg maar boven je bovenarm en onder je biceps.

magnesium tekort is het niet want dit heb ik nu al hele tijd nauwlettend in de gaten gehouden dat ik hiervan genoeg binnen heb dagelijks.

iemand een idee/oplossing?

Overbelasting of een verkeerde houding misschien, verder zou ik het niet weten.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hoe vaak train je?
      All time PRs: 195/135/232,5
      Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
        Hoe vaak train je?

5x pw zit wel aan de hgh dus dat bevorderd men herstel aanzienlijk

Comment

klinkt als beginner pijntjes, hoor het van veel beginnende sporters.
          anders hoe is je voeding/vocht inname.
          Calisthenics / Street workout

Comment

tijdens de training zou ik idd aan vocht tekort denken ik had er ook veel last van als ik geen rek en strek oefeningen deed
            IF THE BAR AINT BENDING YOU'RE JUST PRETENDING !!!

God can't judge me so im gone, either love me or leave me alone.

Comment

Calsium/magnesium slikken duurde bij mij z,n dikke maand voor dat aan sloeg en idd water te kort.. overdag meer water en tijdens training ook water.. water te kort kan je zien door met je duim op je arm te drukken en dan schijnt er een witte vinger afdruk gaat ie snel weg is het goed verdwijnd ie langzaam dan heb je water te kort.. dit heb ik zelf z,n twee jaar terug te horen gekregen.. volgens mij was het zo maar verbeter mij als ik er helemaal naast zit.. succes
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X