Monster Biceps en Triceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Monster Biceps en Triceps

Hoi beste Bodynetters,
    Ik train mijn biceps en triceps 2 maal in de week maar ik train 1 dag 3 maal oefeningen en de andere keer doe ik 3 andere oefeningen voor biceps en triceps nu is mijn vraag als dat oke is of gewoon 3 maal dezelfde oefeningen en 6 weken later andere oefeningen.

Groetjes,

Ja man alleen maar armen trainen word je echt een beest van. Ik raad je de biceps curl hangend aan een optrekstang aan om de spiervezels te overbelasten.
    Lid van de 200 club

Comment

hoe ziet je gehele trainingschema eruit.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Maandag: Borst,Biceps,Benen
        Dinsdag: Rug,triceps
        Donderdag: Borst,Biceps,Benen
        Vrijdag: Schouders,Triceps
        Zaterdag: Combi van oefeningen

Comment

dus je belast je triceps 5 dagen in de week en dat zijn 5 dagen achter elkaar
          en je biceps ook 4 keer per week.

lijkt mij niet verstandig

schema is niet goed

Comment

Met rug belast je inderdaad ook triceps. Skip die zaterdag en houdt een dag rust tussen de twee blokken borst en rug. Nog beter, stap over op UB/LB.
            Lid van de 200 club

Comment

Je schema is niet goed mayn.
              5 dagen is te veel, in ieder geval als je natural bent, en dat ben toch?
              Ook belast je je triceps te vaak, zoals Marcel1 al zei.

Kijk even naar de stickies, er zijn talloze betere beginners-schemas te vinden, hoef je geen apart topic voor te openen! Succes.
              Laissez Faire

Comment

Originally posted by beca View Post
                Maandag: Borst,Biceps,Benen
                Dinsdag: Rug,triceps
                Donderdag: Borst,Biceps,Benen
                Vrijdag: Schouders,Triceps
                Zaterdag: Combi van oefeningen
                dit slaat dus helemaal nergens op zoals ik al dacht.
                zo ga je nooit groeien!
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Idd, Ik snap da je fanatiek bent en alles max wil trainen. maar trainen alles max 1x in de week mega goed, heb geduld, laat het herstellen en steek je overige energie in je voeding en misschien wat cardio. Rust is net zo belangrijk als de training. Je training kan ook voor afbraak zorgen.

Comment

Originally posted by Tom1988 View Post
                    Idd, Ik snap da je fanatiek bent en alles max wil trainen. maar trainen alles max 1x in de week mega goed, heb geduld, laat het herstellen en steek je overige energie in je voeding en misschien wat cardio. Rust is net zo belangrijk als de training. Je training kan ook voor afbraak zorgen.
                    Er is niet 1 perfect schema.
                    Meerdere malen in de week trainen is niet slecht.

Er zijn zelfs onderzoeken die zeggen dat 2x per week beter is dan 1x.
                    Over het geduld, voeding, rust,cardio ben ik het wel eens.

@TS
                    Je schema is idd slecht.
                    Geen goede opzet.

Een grote biceps en triceps krijg je niet van alleen maar biceps en triceps oefenngen.
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                      Met rug belast je inderdaad ook triceps. Skip die zaterdag en houdt een dag rust tussen de twee blokken borst en rug. Nog beter, stap over op UB/LB.
                      Ik belast met het trainen van rug mijn triceps niet hoor Afgezien daarvan.. je schema slaat op dit moment nergens op. 5 dagen is teveel en de indeling is ruk.

Grote biceps krijg je van zwaar deadliften en grote triceps van zwaar bankdrukken en dippen. Ik zou zeggen: lees je eerst even goed in d.m.v. de sticky's en er zal je al heel wat duidelijk worden.
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik wou net zeggen, ik belast veel meer mijn Biceps bij de rug training dan mijn Triceps.

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                          Ik belast met het trainen van rug mijn triceps niet hoor Afgezien daarvan.. je schema slaat op dit moment nergens op. 5 dagen is teveel en de indeling is ruk.

Grote biceps krijg je van zwaar deadliften en grote triceps van zwaar bankdrukken en dippen. Ik zou zeggen: lees je eerst even goed in d.m.v. de sticky's en er zal je al heel wat duidelijk worden.

Volgens mij zijn er betere oefeningen voor grote biceps dan deadlift. Denk eerder aan onderhands chinups.
                          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post

Triceps hebben als secundaire functie de bovenarm naar het lichaam te krijgen, net zoals de lats dat doen. Dit werk wordt verricht door de lange kop van de triceps. Net zoals dat de hamstrings helpen met heupextensie. Je voelt ze misschien niet werken maar ze doen het wel zeker. Daarom zijn push pull schemas ook onzin, je lichaam werkt altijd als 1 geheel, behalve bij isolatieoefeningen.
                            Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Volgens mij zijn er betere oefeningen voor grote biceps dan deadlift. Denk eerder aan onderhands chinups.
                              Onderhandse chin ups en grotere biceps?

Zou dan toch eerder voor barbell/dumbell curls gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X