Back squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Back squat

Ik fitness ergens Prive.
    dat is een zaal dat is aangeschaft door een bedrijf.

en niet echt een fitnessbedrijf.

Daar fitness ik dus, er staat ook genoeg..
    ik kan alles trainen.
    maar ik denk niet alle oefeningen, en ik wil dus een schema van sticky gebruiken

ten eerste begin ik al bij de back squat...
    ik heb wel zo een grote stang. maar niet iets waar ik heb kan opleggen, en dan weer oppakken om de oefening te doen.. hij ligt op een standaard van 80 cm hoog.... kan ik hem oppakken of moet iemand hem aangeven?

gr chiel!

weet iemand hoe ik nu dan een back squat kan doen ?

Comment

Probeer het nog eens en ben dan wat duidelijker, want ik kan geen wijs doen uit die post van jou..
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Je moet er onder kunnen staan om hem te liften, dus 80cm lijkt me wat laag Zercher squats kunnen wel, zoek maar op youtube.
        Train hard or go hormone

Comment

Misschien kun je investeren in een personal trainer? Die kunnen meegaan naar de locatie en je leren welke oefeningen je kunt doen, hoe je ze goed moet uitvoeren en welke spullen je nog mist.

Na een aantal lessen zelf aan de slag gaan en na enkele maanden dan nog eens een herhalingsles. Fouten sluipen er altijd in en als je dan niemand om je heen hebt die het wél weet, is dat niet handig. Het belemmert je vooruitgang en over een paar maanden sla je jezelf voor je hoofd met het idee dat je zoveel verder had kunnen zijn. Wil je goede resultaten, moet je goed trainen.

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
            Probeer het nog eens en ben dan wat duidelijker, want ik kan geen wijs doen uit die post van jou..
            Ik wil back squat doen, als je weet wat dat is. ?
            je moet er dan onder staan en dan kan je de stang pakken.

ik heb die stang wel, maar de stang hangt op 80 cm ongeveer, .
            dus we hebben niet een standaard waarbij je eronder kan staan.

wat kan ik doen?

Comment

Als er een incline barbell bench press aanwezig is, kan je die gebruiken om de stang in je nek te krijgen. Dat is wat ik doe.

Comment

Originally posted by SDGooner View Post
                Als er een incline barbell bench press aanwezig is, kan je die gebruiken om de stang in je nek te krijgen. Dat is wat ik doe.
                dat is er niet. het is een klein halletje waar ik wel alle spieren kan trainen.

ik heb geen standaard van 2 meter hoog ofzo waar iets op hangt....

is er een andere oefening die ik er mee kan trainen ?

Comment

iemand ? welke oefening kan ik inplaats van back squat doen ?

Comment

Originally posted by chiel14 View Post
                    iemand ? welke oefening kan ik inplaats van back squat doen ?
                    Heb je mijn suggestie opgezocht op youtube? Of kies je ervoor om er gewoon niet op te reageren?
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Heb je mijn suggestie opgezocht op youtube? Of kies je ervoor om er gewoon niet op te reageren?

Het is een beetje een zeurmanneke, over die back squat is hij ook al in paniek in een ander topic. Evenwel zoekt hij zelf niet veel op.......
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Of eerst cleanen en dan frontsquaten ermee...
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by chiel14 View Post
                          dat is er niet. het is een klein halletje waar ik wel alle spieren kan trainen.

ik heb geen standaard van 2 meter hoog ofzo waar iets op hangt....

is er een andere oefening die ik er mee kan trainen ?
                          Dan zou je kunnen proberen: clean & press. Dan leg je de barbell bij de Press in je nek. Wanneer je klaar bent met je set, laat je hem naar achter 'vallen'.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            Ja zeker wel,! Maar misschien weten mensen nog meer oefeningen?

ik heb die zeker opgezocht, ik zeur niet. ik wil gewoon graag veel er over weten.
                            ik heb die ook al verplaatst in het programma in plaats van die andere BEDANKT

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Het is een beetje een zeurmanneke, over die back squat is hij ook al in paniek in een ander topic. Evenwel zoekt hij zelf niet veel op.......
                              Ik zeur niet, ik ben niet zo goed in engels. alles staat in het engels. hier wil ik gewoon goed advies. daar is het hier toch voor ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X