low cross cable raise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• low cross cable raise

Sinds gisteren hebben we eindelijk een cable cross machine staan op de gym..

Ik heb gisteren de gewone cross over gedaan in mijn borst schema ,maar ik vroeg mij af of de lage versie nou ook echt voor je borst was.?

Ik voel het namelijk niet in mijn borst ,maar juist in de voorkant schouder???

wie weet hier wat meer over??

Low Cross Cable Raise Chest Exercise Video

ga squatten

ot. Ja die is voor de chest en ik voel hem goed als ik die oefening doe.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dan doe je hem te zwaar wss. Pak hem maar eens met de helft van het gewicht en helemaal zonder cheat. Als je hem dan wel voelt, werk daar dan mee door.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Chest

Dat je hem in je schouders voelt is normaal, maar bij een juiste uitvoering en het goed aanspannen van de borst hoor je hem ook in de borst te voelen.
        Lengte: 190 cm
        Gewicht: 87 kilo
        Vet: 8%

Comment

Originally posted by kojak View Post
          ga squatten

ot. Ja die is voor de chest en ik voel hem goed als ik die oefening doe.
          Originally posted by laurann View Post
          Dan doe je hem te zwaar wss. Pak hem maar eens met de helft van het gewicht en helemaal zonder cheat. Als je hem dan wel voelt, werk daar dan mee door.
          als ik mijn hand op mijn borst leg en ik doe de beweging voel in weinig gebeuren in mijn borst...

Leg ik mijn hand op mijn schouder dan voel ik bij het naar boven brengen mijn voorste schouderkop juist heel goed .

vandaar dus mijn twijfel..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X