Hoeveel drukken vrouwen weg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ergens tussen de 40kg en de 100kg.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ielja Strikt drukt 140 raw & paused
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        Ielja Strikt drukt 140 raw & paused

Hahahah, net een vent. Ziet er echt niet uit :P

Comment

Kan goed zijn, toch is het een vrouw.

Uitslagen van dopingcontroles staan op NPB site, kan je zien, allemaal negatief.

Kan je van haar vrouwelijke bodybuilding collega's dat ook voorleggen denk je?

Comment

Uitslagen van dopingcontroles staan op NPB site, kan je zien, allemaal negatief.

Dus je wilt zeggen dat zij geen anabolen gebruikt? Ook niet tussen de testen door?

Comment

Originally posted by FitCH View Post
              Dus je wilt zeggen dat zij geen anabolen gebruikt? Ook niet tussen de testen door?
              Het testen gebeurt geheel willekeurig bij de NPB en het hele jaar door.

Comment

Dat weet jij net zo min als ik. Er wordt overigens ook onaangekondigd buiten competitie gecontroleerd.

Ooit al gehoord van onschuldig tot tegendeel bewezen is? Wel tegendeel is nog niet bewezen bij meerdere testen over meerdere jaren (heeft al een behoorlijke staat van dienst en is nog lang niet afgeschreven)

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
                  Het testen gebeurt geheel willekeurig bij de NPB en het hele jaar door.
                  Oh oke dat wist ik niet. Maar dan is ze wel echt huge als ze dit helemaal naturel bereikt heeft. En een brute bench press voor een vrouw.

Comment

Zeker, in -84kg klasse dus nog niet de zwaarste klasse, maar meestal zijn er geen of zelden een enkeling in de +84 die meer drukt als ik mij niet vergis.

Ze presteert trouwens al 8jaar internationaal op een vrij constant niveau.
                    Maar begrijp wel dat haar fysiek voorkomen vragen uitlokt hoor

Comment

Sommige vrouwen hebben meer aanleg dan anderen. Wel vind ik die vrouwen vaak inderdaad al vrij mannelijk overkomen, ik denk dat ze gewoon wat meer testosteron hebben? Mijn collega is ook zo'n "beer". Als zij zou gaan trainen, zou ze in no time een enorme progressie maken, en ik maar sappelen voor een beetje spieren.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Sommige vrouwen hebben meer aanleg dan anderen. Wel vind ik die vrouwen vaak inderdaad al vrij mannelijk overkomen, ik denk dat ze gewoon wat meer testosteron hebben? Mijn collega is ook zo'n "beer". Als zij zou gaan trainen, zou ze in no time een enorme progressie maken, en ik maar sappelen voor een beetje spieren.

nou jah,je bent ook niet meer de jongste he .

Comment

Originally posted by sunamila View Post
                          Wel grappig dat jij zo beledigend bezig bent, terwijl beaudien jou met 1 simple opmerking kan laten huilen. Denk ff na voordat je wat zegt, hoeveel probleme heb jij vroger gehad, genoeg om tegen je gebruikt te kunne worden.

Comment

Hahahah, net een vent. Ziet er echt niet uit :P
                            goddamn stel je de seks voor met zon .. ding
                            volgens mij neemt zij jou dan lol ipv jij haar

Comment

Originally posted by sunamila View Post
                              Nee, maar zie jij eerst nog maar te komen waar ik al ben en ben geweest, zielepietje. Hoe is het nou met je eetstoornis? Gaat het alweer een beetje met je?
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                                goddamn stel je de seks voor met zon .. ding
                                volgens mij neemt zij jou dan lol ipv jij haar
                                Als je bij zoiets nog aan seks denkt, wat zegt dat over jou? ik zeg maar zo: waar het hart vol van is, loopt het toetsenbord van over. Doe er eens wat aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X