Steek schouder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Steek schouder

Beste BN'ers..

Ik zit de laatste tijd met een 'zeurend' pijntje in de voorkant van mijn linkerschouder.

Na de bench presses, incline dumbell presses en de military presses voel ik dit het ergst.

Ook bij het rond zwaaien van mijn armen zeg maar voel ik het duidelijk.

Weten jullie wat dit is, en is dit iets om me zorgen over te maken?
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Je kan dus nog gewoon alles eigenlijk? Kan vanalles zijn natuurlijk maar het klinkt als overbelasting. Meestal is het raadzaam een fysio of een arts ff te laten kijken, dan heb je ook voor jezelf een bevestiging
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Kan alles wel en ik heb er ook geen last van bij de oefeningen... Alleen daarna voelt het niet goed

Comment

Kan aan teveel trainen / te zware gewichten en dus forceren liggen maar het neigt naar overbelasting. Weekje rust doet wonderen. Maar nogmaals laat er iemand naar kijken die er voor gestudeerd heeft voor het erger wordt. Is wss 10 minuutjes in - en uit lopen...

Comment

Lijkt een overbelasting inderdaad. Rust of de trainingsintensiteit verlagen kan helpen, maar zeker ook even een arts laten kijken. Een slijmbeursontsteking heb je zo te pakken en dan ben je verder van huis.

Comment

Oke mannen thnx! ga ik ff bij de fysio ofzo langs!

Comment

Ik heb ooit een "lopersknie" gehad. Dit is ongeveer hetzelfde alleen dan, jawel, bij de knie. Dit soort dingen lossen zich op met of volledige rust, of training terugschroeven, en vooral een goede warming-up met degelijk rekken van de spieren. Rek btw niet totdat je spier flink op spanning staat, dit is te ver.

Comment

Ben je meer of intensiever gaan trainen de laatste tijd?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Ben je meer of intensiever gaan trainen de laatste tijd?
                  nee niet echt gewoon 3/4 keer per week

wel steeds zwaarder uiteraard

Comment

Je kan wat RC oefeningen doen voor je upperbody gaat trainen en daarnaast goed op je techniek letten bij de presses.
                    Hoe breng je je dumbells omhoog bij incline dumbell press? Als je ze omhoog slingert krijgen de schouders elke keer een flinke klap te verwerken, lift ze op met de knieën.

anyway, succes er mee kerel.
                    De RC oefeningen kan je ook zien in de vid van Dorian Yates doe ze wel zo als verteld wordt anders werkt het niet.

Dorian Yates' Blood & Guts Trainer: Chest & Biceps - Bodybuilding.com - YouTube
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Je kan wat RC oefeningen doen voor je upperbody gaat trainen en daarnaast goed op je techniek letten bij de presses.
                      Hoe breng je je dumbells omhoog bij incline dumbell press? Als je ze omhoog slingert krijgen de schouders elke keer een flinke klap te verwerken, lift ze op met de knieën.

anyway, succes er mee kerel.
                      De RC oefeningen kan je ook zien in de vid van Dorian Yates doe ze wel zo als verteld wordt anders werkt het niet.

Dorian Yates' Blood & Guts Trainer: Chest & Biceps - Bodybuilding.com - YouTube

Bedankt voor de tips man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X