Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Denk inderdaad dat het erg gevaarlijk is om te claimen dat stretchen niet baat bij bijvoorbeeld het verbeteren van een APT. Als een spier door een neurologisch defect niet zo lang kan worden als hij hoort te zijn dan laat hij zowiezo een antagonist minder hard werken en krijg je disbalans. Verder gelook ik direct dat het helemaal in je hoofd zit dat je hersenen de juiste motorunits moeten leren activeren voor de houding te corrigeren, maar stretches zinloos lijkt me dus niet aan de orde in dit geval.
Het golgi orgaan zou meer rek toelaten wanneer er gestretcht wordt, wat eigelijk betekend dat door minder contractie tijdens rek de myosine- en actinefilamenten verder uit elkaar kunnen. Maar bij het verkrijgen van dit resultaat vindt er toch nog contractie plaats wat dus weer zorgt voor hypertrophy. Wat misschien de verklaring is van de grotere hoeveelheid sarcomeren.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment