Beste BN'ers,
ik train al zo'n 1,5 jaar in de sportschool. Ben 20 jaar, 1.90 lang en weeg 86 kilo.
Ben al redelijk gespierd.
Vanaf nu voetbal ik echter op de zaterdag een wedstrijderbij, met training op donderdag avond. Naast dat zit ik op school. Mijn plan was het volgende schema aan te houden:
Maandag:
Benen trainen.
Dinsdag:
Schouders en buik.
Woensdag:
rust.
Donderdag:
Smiddag's borst en triceps.
Savonds voetbaltraining.
Vrijdag:
rust
Zaterdag:
Wedstrijd
Zondag:
rug en biceps
Het enige wat veranderd is, is dus dat ik donderdag avond train en zaterdag een wedstrijd heb.
Mijn vraag is, wat voor veranderingen moet ik verder in mijn leefpatroon(voornamelijk voeding) aanbrengen? Lijkt me nietveel verandering nodig, of zie ik dit verkeerd?
Mvg Mark
edit: sorry verkeerd geplaatst, moest in schema's.
ik train al zo'n 1,5 jaar in de sportschool. Ben 20 jaar, 1.90 lang en weeg 86 kilo.
Ben al redelijk gespierd.
Vanaf nu voetbal ik echter op de zaterdag een wedstrijderbij, met training op donderdag avond. Naast dat zit ik op school. Mijn plan was het volgende schema aan te houden:
Maandag:
Benen trainen.
Dinsdag:
Schouders en buik.
Woensdag:
rust.
Donderdag:
Smiddag's borst en triceps.
Savonds voetbaltraining.
Vrijdag:
rust
Zaterdag:
Wedstrijd
Zondag:
rug en biceps
Het enige wat veranderd is, is dus dat ik donderdag avond train en zaterdag een wedstrijd heb.
Mijn vraag is, wat voor veranderingen moet ik verder in mijn leefpatroon(voornamelijk voeding) aanbrengen? Lijkt me nietveel verandering nodig, of zie ik dit verkeerd?
Mvg Mark
edit: sorry verkeerd geplaatst, moest in schema's.
Comment