aantal reps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dankjulliewel allemaal.

ik zag dat iemand een aardig schematje had gepost en die ga ik even goed in me opnemen en wellicht even uitproberen en ik denk dat ik met de 2 trainingen ga variëren in reps. ik zal binnenkort ook ff wat foto's van mezelf poste aangezien ik dat al maanden op het programma heb staan.

verder allemaal bedankt en meer tips zijn altijd welkom

Comment

Originally posted by richard21 View Post
      Wat dacht je ik zie die richard21 weer staan laat ik weer ff reageren?

Naar mijn weten is 1-2 oefeningen per spiergroep de richtlijn bij een 2x p/week aanpak.
      Reageer gewoon inhoudelijk op je bericht. Naar jou weten? Je brengt iets alsof het een feit is.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Reageer gewoon inhoudelijk op je bericht. Naar jou weten? Je brengt iets alsof het een feit is.

Oke Talalelh, ik concludeer dit uit dit stukje teks van Lyle McDonald:

Research suggests that 40-60 contractions per bodypart per workout seems to give the optimal response. 4 sets of 10 would be at the low end of that, 8 sets of 8 (perhaps 2 exercises for 4 sets of 8 reps each) would be at the high end.
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
          Oke Talalelh, ik concludeer dit uit dit stukje teks van Lyle McDonald:

Research suggests that 40-60 contractions per bodypart per workout seems to give the optimal response. 4 sets of 10 would be at the low end of that, 8 sets of 8 (perhaps 2 exercises for 4 sets of 8 reps each) would be at the high end.
          Maar zie je het verschil dan ook met wat jij zei. Jij zegt dat de oefeningen teveel zijn, terwijl de reps en sets er niet bij zijn gezet. zo kan je ook gwn 3 oefeningen doen maar minder setjes pakken.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Maar zie je het verschil dan ook met wat jij zei. Jij zegt dat de oefeningen teveel zijn, terwijl de reps en sets er niet bij zijn gezet. zo kan je ook gwn 3 oefeningen doen maar minder setjes pakken.

Oke daar moet ik je gelijk in geven!
            If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by masri View Post
              dankjulliewel allemaal.

ik zag dat iemand een aardig schematje had gepost en die ga ik even goed in me opnemen en wellicht even uitproberen en ik denk dat ik met de 2 trainingen ga variëren in reps. ik zal binnenkort ook ff wat foto's van mezelf poste aangezien ik dat al maanden op het programma heb staan.

verder allemaal bedankt en meer tips zijn altijd welkom
              Je kunt dan wel een berg exotische oefeningen uitvoeren en allerlei hoeveelheden reps vanwege de zogenaamde variatie. Maar als je techniek bagger is dan schiet het ook niet op. Dus kijk daar maar eens naar en werk eraan.

Ik kan je verzekeren dat je veel meer progressie maakt als je constant 2 oefeningen goed uitvoert i.p.v. dat je om de haverklap je schema compleet verandert.

In dit geval is deze quote wel toepasselijk:

I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.
              - Bruce Lee
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

@ inferno

ik probeer mijn oefeningen altijd zo goed mogelijk uit te voeren. ik vind dat in tegenstelling tot andere gasten in de gym veel belangrijker dan het gewicht dat ik aan het pakken ben.

mooie quote btw

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X