Schouders oprekken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouders oprekken

Ik heb soms last van mijn linker schouder tijdens het bankdrukken. Vooral de achterste deltoid doet pijn. Sinds een paar dagen voel ik die pijn bijna constant. Met mijn linkerarm doe ik dus het liefste niks om pijn te voorkomen. Daarom heb ik dus even rust genomen en ben ik vandaag niet gaan trainen. De pijn is al minder geworden en ik verwacht dat die binnen enkele dagen verdwenen is.

Wat blijft is de verwachting dat ik met bankdrukken af en toe pijn blijf hebben. Daarom ben ik op zoek naar goede rekoefeningen. Ik ga al vaak aan de pull-up stang hangen en doe met mijn handdoek rekoefeningen maar dan ik heb er soms nog steeds last van. Heeft een van jullie een rekoefening om de schouders lekker los te krijgen?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

misschien is het niet rekken een probleem, maar heb je een schouderblessure?
    schouders trainen lijkt mij.
    zie:
    http://forum.bodynet.nl/oefeningen/4...ibiliteit.html

Comment

Originally posted by brouwers View Post
      misschien is het niet rekken een probleem, maar heb je een schouderblessure?
      schouders trainen lijkt mij.
      zie:
      http://forum.bodynet.nl/oefeningen/4...ibiliteit.html
      Heb dat topic gisteren al doorgekeken maar toch bedankt! De pijn is minder geworden. Na een goede warming up heb ik vrijwel nergens meer last van

Comment

Even een paar dagen rust houden idd.
        En goed opwarmen is het belangrijkste.
        Hopen dat je zo snel mogelijk weer kan knallen!
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Hey GuusD hoe gaat het met je schouder? Sterkte dr mee

Comment

Het gaat weer goed. Af en toe nog een beetje last maar dan ga ik even aan de chinup bar hangen en dan is het voorbij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X