Misselijk tijdens training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Misselijk tijdens training

Ik ben een maand of 4 bezig met krachttraining. Ik ben voornamelijk met machines bezig en heb nog geen los gewicht gepakt omdat mijn instructeur vindt dat ik eerst sterker moet worden.

De laatste weken merk ik dat ik tijdens het trainen misselijk word. Tijdens het trainen heb ik altijd een flesje water bij me. Deze misselijkheid heb ik pas de laatste weken, daarvoor nooit. Hebben jullie enig idee wat de oorzaak kan zijn?

lees je in zodat je meer kennis hebt dan die instructeur.

eet je wel voldoende koolhydraten voor de training? Heb je uberhaupt een voedingsschema?
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Misselijkheid kan meerdere oorzaken hebben.
      Maar ik zou toch echt met dumbells aan de gang gaan ipv alleen maar machines.
      Purist
      Verzuren zonder kuren
      ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
        Misselijkheid kan meerdere oorzaken hebben.
        Maar ik zou toch echt met dumbells aan de gang gaan ipv alleen maar machines.
        Helemaal mee eens maar die vent vindt het blijkbaar nog te vroeg. Heb ook de indruk dat je met losse gewichten sneller gespierd wordt dan met die machines.

Overigens heb ik al een discussie met hem gehad dat ik in ieder geval met dumbells wil trainen. Doodleuk maakt ie toch weer een schema met alleen machines. Als dat zo doorgaat ga ik naar de concurrent even verderop.

Maar goed, die misselijkheid kan ik nog niet verklaren. Eet vrij normaal.

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
          Helemaal mee eens maar die vent vindt het blijkbaar nog te vroeg. Heb ook de indruk dat je met losse gewichten sneller gespierd wordt dan met die machines.

Overigens heb ik al een discussie met hem gehad dat ik in ieder geval met dumbells wil trainen. Doodleuk maakt ie toch weer een schema met alleen machines. Als dat zo doorgaat ga ik naar de concurrent even verderop.

Maar goed, die misselijkheid kan ik nog niet verklaren. Eet vrij normaal.
          Dus zijn wil is wet? Als iemand daar lid wordt bepaalt hij maar eventjes hoe en wat er gedaan moet worden?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Is het niet zo dat je het best kan beginnen met compounds om massa te kweken.
            En je die later kan 'perfectioneren' door te isoleren met behulp van bijv machines?

Is maar hoe ik het geleerd heb hoor kan natuurlijk zijn dat deze instructeur een nieuwe theorie ontwikkelt heeft..

Overigens om ontopic te reageren , misselijkheid heeft veelal te maken wat je eet voor je training.
            Probeer eens op een nuchtere maag te trainen , of als je dat al doet dan misschien een uur voor je training een banaan te eten
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Ga gewoon lekker trainen zoals jij het zelf wilt. Zoek een schema hier of ergens anders op het internet. Train, eet en rust. En fuck die kneuzen instructeurs.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Hij mag blij zijn dat je bij zijn gym komt trainen, als jij zijn hulp nodig hebt laat je dat zelf wel weten anders lekker je eigen schema volgen.

De misselijkheid komt waarschijnlijk door je eten. Probeer wat dingetjes uit zodat je erachter komt waar het aan ligt.
                Never Never Never Give Up !!!

Comment

Waarom zijn die instructeurs toch altijd zo incapabel. Het is verdomme toch je werk, dan heb je toch op z'n minst een gezonde interesse in krachttraining. Zou ik denken.

Qua misselijk. Te weinig gegeten? Te warm gekleed? Bloeddruk wel eens laten checken? Hartslag op hol ivm slechte conditie voordat je ging sporten?

Comment

Die instructeur moet gestenigd worden.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Dus zijn wil is wet? Als iemand daar lid wordt bepaalt hij maar eventjes hoe en wat er gedaan moet worden?
                      Yep, zo gaat dat bij mij ook, tenzij ze ervaring hebben doen ze wat er gezegd word, zo niet dan gaan ze lekker weg.
                      De sportschool heeft zijn verantwoording en wil je dat mensen rustig hun lichaam aanvoelen en niet omdat het geld oplevert maar ze hun gang laat gaan, bb/fitness is serieus apekooien doen ze maar thuis.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Yep, zo gaat dat bij mij ook, tenzij ze ervaring hebben doen ze wat er gezegd word, zo niet dan gaan ze lekker weg.
                        De sportschool heeft zijn verantwoording en wil je dat mensen rustig hun lichaam aanvoelen en niet omdat het geld oplevert maar ze hun gang laat gaan, bb/fitness is serieus apekooien doen ze maar thuis.
                        Maar hoe wordt bepaald wie ervaring heeft en wie niet? En de manier waarop deze instrukteur te werk gaat is nou niet echt motiverend. Het is wel tweerichtingsverkeer lijkt mij. In dit geval wordt er helemaal niet naar de persoon geluisterd, als ik het goed begrijp. De TS laat weten dat hij met halters wil trainen en de instrukteur luistert daar niet eens naar.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Ik heb hier een pannekoek kan me niet voorstellen dat die instructeur dat zomaar zegt, ik zie daar geen voordeel in, maar goed ik ken heel de situatie eigenlijk niet, wie weet is het een AALO instructeurtje
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ik heb hier een pannekoek kan me niet voorstellen dat die instructeur dat zomaar zegt, ik zie daar geen voordeel in, maar goed ik ken heel de situatie eigenlijk niet, wie weet is het een AALO instructeurtje
                            Het is ook wel zo dat de TS een nieuw forumlid is en ik weet niet wat hij nog allemaal gepost heeft, dus ik weet niet precies wat voor persoon het is. En inderdaad, de hele situatie eromheen is ons niet bekend.
                            - Dave Tate

Comment

Misschien een aquarius of iets in die richting drinken tijdens het trainen?
                              Als ik benen train word ik ook misselijk, en als ik dan snelle suikers neem, gaaat dat weg.
                              En niet constant denken dat je moet kotsen, want dan ga je ook.
                              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X