Misselijk tijdens training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Lol ga jij deze meneer vertellen hoe het werkt? Lol.

Om op je topic in te gaan, het ligt allemaal aan jezelf. Je kan wel alle schuld hij dee trainer leggen, je kan zelf ook je mond opentrekken toch? Altijd naar andere wijzen....En niemand verplicht je om dat schema te volgen?

Volgende keer precies vertellen wat jij wilt en verwacht, dan moet het helemaal goedkomen.
    Als je daar nog niet van op de hoogte was dat je met losse gewichten ook de kleine spieren traint, dan zou ik dit forum nog eens goed lezen. Bovendien is hetzelfde me ook door de instructeur gezegd.

En zoals eerder gezegd had ik al aan de instructeur aangegeven dat ik ook met losse gewichten wilde trainen. Maar als hij zegt dat het nog te vroeg is en nog geen schema wil maken met losse gewichten, dan heeft het voor de rest ook geen zin om een scene te maken.

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
      Als je daar nog niet van op de hoogte was dat je met losse gewichten ook de kleine spieren traint, dan zou ik dit forum nog eens goed lezen. Bovendien is hetzelfde me ook door de instructeur gezegd.

En zoals eerder gezegd had ik al aan de instructeur aangegeven dat ik ook met losse gewichten wilde trainen. Maar als hij zegt dat het nog te vroeg is en nog geen schema wil maken met losse gewichten, dan heeft het voor de rest ook geen zin om een scene te maken.
      Je grote en kleine spieren moeten meer onderling samen werken waardoor je meer stabiliteit krijgt, maar pro's trainen gewoon op machines hoor neemt dat maar van me aan

Maar wat vind je van deze theorie?
      Kracht = massa, op een machine train je geen kleinere spieren zogezegd, dus kun je meer gewicht gebruiken met de te trainen spiergroep doordat je geen energie met stabiliseren dus krachtverlies?Wat vind je van die gedachte, ik zeg niet dat het de mijne is maar weerleg het eens of dit onzin is of niet
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik train zelf niet met machines maar ik kan me voorstellen dat ze ook voordelen geven met dropsets, tot failure gaan wat veiliger is, etc.
        Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
          Ik ben een maand of 4 bezig met krachttraining. Ik ben voornamelijk met machines bezig en heb nog geen los gewicht gepakt omdat mijn instructeur vindt dat ik eerst sterker moet worden.

De laatste weken merk ik dat ik tijdens het trainen misselijk word. Tijdens het trainen heb ik altijd een flesje water bij me. Deze misselijkheid heb ik pas de laatste weken, daarvoor nooit. Hebben jullie enig idee wat de oorzaak kan zijn?
          Aanleren van techniek is belangrijk, dat doe je alleen met losse gewichten. Gevaar zit alleen in hoe zwaar je gaat.

re misseljkheid, train je zwaar? als je flink melkzuur aanmaakt tijdens het trainen kun je zekr misselijk worden.

Comment

Originally posted by fitvandaag View Post
            Aanleren van techniek is belangrijk, dat doe je alleen met losse gewichten. Gevaar zit alleen in hoe zwaar je gaat.

re misseljkheid, train je zwaar? als je flink melkzuur aanmaakt tijdens het trainen kun je zekr misselijk worden.
            Voor het eerst dat ik hoor dat je van melkzuur misselijk kan worden.
            “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Originally posted by BelowZero View Post
              Voor het eerst dat ik hoor dat je van melkzuur misselijk kan worden.

klinkt inderdaad als een onzinverhaal.

Comment

Overgeven tijdens trainen kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben. Ik heb het een keer gehad doordat ik te veel/te kort voor de training had gegeten in combinatie met zware training. Volgens mij kotste ik wel 1,5 meter hoog tegen de muur in de douche, moest het met de vloerwisser wegvegen!
                eet smakelijk
                "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

het kan ook zijn dat je gewoon last hebt van je darmen he.
                  Ik heb een anti-biotica kuur gedaan ivm een ontsteking. Probeer dan maar eens wat buikspier oefeningen te doen of een RPM les te volgen.

Als je darmen echt overstuur zijn kun je ook pro-biotica slikken.
                  Dit heeft voor mij echt geholpen.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    klinkt inderdaad als een onzinverhaal.
                    Zure melk krijg ik wel altijd buikpijn.
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

durf gewoon bij een dokter langs te gaan he mensen.
                      die kunnen je het misschien beter vertellen als wij.. ofja dat lijkt me dan
                      Ben benieuwd wat het is!

Comment

Monsterpost

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X