Benen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Benen

Beste Bners,

Ik volg het schema van Falstyr en doe op maandag dag 1 van het schema wat voornamelijk benen inhoud. Nu voetbal ik voortaan op zondag wedstrijden in plaats van de zaterdag. Hierdoor heb ik maandag meestal spierpijn.

Is het erg om dan maandag toch mijn benen te trainen of kan ik beter deze dag omruilen met een andere dag ?
    Never Never Never Give Up !!!

Spierpijn door voetbal? Doe je dan niet iets verkeerd misschien?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

of je gaat keepen?
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
        Nee hoor gewoon veel in beweging zijn. Daarbij komt dat dit mijn eerste volledige wedstrijd was na een tijd geblesseerd te zijn geweest. De spierpijn zal over een aantal weken nihil zijn.

Comment

beter omruilen dan wel trainen, spierpijn met trainen is naar mijn mening zo goed als nutteloos..
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Goed opwarmen en het is weg. Maar als je daar al spierpijn van krijgt, zou ik nog eens naar je overige factoren zoals je voeding kijken
            Originally posted by Rickbeen View Post
            beter omruilen dan wel trainen, spierpijn met trainen is naar mijn mening zo goed als nutteloos..
            Wat is er nutteloos aan?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik kreeg ook altijd spierpijn van voetbal, maar toen was me voeding niet goed. Dus ik zou niet weten hoe dat nu is. Zeker dus even naar je voeding kijken!
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
                Ik heb ook altijd min of meer spierpijn na het voetballen. Vooral als je een zware wedstrijd speelt dan kun je last krijgen. Mijn ervaring is dat trainen met spierpijn door voetbal geen enkel probleem oplevert, het werkt eerder verlichtent op de spierpijn. Vaak wordt de spierpijn veroorzaakt door ophopingen van afvalstoffen en veel minder door een microtrauma.

Ook een cooling-down na het voetbal verminderd deze ophopingen waardoor de spierpijn minder word.

Comment

Oke bedankt voor de info. Het is inderdaad ook maar een beetje spierpijn echter zal het met de voeding ook zeker te maken hebben omdat zondag vaak een junkdag is bij me.

Comment

Wat voor nut heeft het om je spieren kapot te makrn als ze al kapot zijn..
                    Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Goed opwarmen en het is weg. Maar als je daar al spierpijn van krijgt, zou ik nog eens naar je overige factoren zoals je voeding kijken
                    Wat is er nutteloos aan?
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                      Wat voor nut heeft het om je spieren kapot te makrn als ze al kapot zijn..
                      Voetbal is een totaal andere belasting dan KT. En de oorzaak van de spierpijn ligt voor een groot deel anders bij de beide vormen van belasting.

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
                        Beste Bners,

Ik volg het schema van Falstyr en doe op maandag dag 1 van het schema wat voornamelijk benen inhoud. Nu voetbal ik voortaan op zondag wedstrijden in plaats van de zaterdag. Hierdoor heb ik maandag meestal spierpijn.

Is het erg om dan maandag toch mijn benen te trainen of kan ik beter deze dag omruilen met een andere dag ?
                        Je zou ze kunnen trainen, want voetballen is geen krachttraining, BBers die op dieet zijn lopen elke dag en trainen om de 3 dagen hun benen, dus opzich moet het kunnen.
                        Maar zou je er erg veel last van hebben zoals je omschrijft zou ik er toch even een dag rust tussendoor pakken.
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                          Voetbal is een totaal andere belasting dan KT. En de oorzaak van de spierpijn ligt voor een groot deel anders bij de beide vormen van belasting.
                          Precies!
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X