Biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biceps

mijn biceps groeien minder hard mee , kan ik die op niet trainingsdagen nog een af n toe thuis met dumbells meetrainen ?

natuurlijk niet na/ een dag dat ik ze heb getraind, of als ik ze morgen moet trainen...

Wat is je trainingsschema? Doe je genoeg compound oefeningen?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
      Wat is je trainingsschema? Doe je genoeg compound oefeningen?

wat bedoel je precies met compound ? genoeg samensteling... hoe bedoel je dat zoiets ?

mijn schema gekregen van een fitness instructeur.

Comment

Originally posted by vYP3 View Post
        wat bedoel je precies met compound ? genoeg samensteling... hoe bedoel je dat zoiets ?

mijn schema gekregen van een fitness instructeur.
        Post je schema hierzo.
        Compound oefeningen zijn oefeningen waarbij verschillende spiergroepen op hetzelfde moment worden getraind. Dit is handig omdat je op deze manier drie á vier spiergroepen tegelijk traint. Bron: Krachttraining - Compound oefeningen | Krachttraining

GOOGLE MY FRIEND

Comment

Originally posted by optiflex View Post
          Post je schema hierzo.
          Compound oefeningen zijn oefeningen waarbij verschillende spiergroepen op hetzelfde moment worden getraind. Dit is handig omdat je op deze manier drie á vier spiergroepen tegelijk traint. Bron: Krachttraining - Compound oefeningen | Krachttraining

GOOGLE MY FRIEND

ik heb deze alleen op papier, maar mijn instructeur zei wel dat ik met elke oefening nog een andere mee pak, dus dat klopt ook wel, ik snap nu wat het is. Bij de meeste oefeningen wel, maar dan voel ik dat totaal niet.

is het dan mogelijk om thuis te trainen nog ?
          gewoon eventjes alleen biceps prikkelen.

Comment

Het ligt er ook maar net aan welke oefeningen je specifiek voor biceps doet, hoe je de oefeningen uitvoert en hoe de rest van je schema eruit ziet. Als we je schema zien kunnen we je verder helpen

Comment

Je hoeft ook niet per se een spier te voelen wil je dat hij groeit. Wat je voelt als je na je setjes nog een biceps oefening gaat doen is de pomp. Dat is het bloed dat in je spieren stroomt. Ik doe bijna alleen maar compounds en toch groeit mijn biceps.

Hoe lang train je eigenlijk al?

Comment

Je hoeft ook niet per se een spier te voelen wil je dat hij groeit. Wat je voelt als je na je setjes nog een biceps oefening gaat doen is de pomp. Dat is het bloed dat in je spieren stroomt. Ik doe bijna alleen maar compounds en toch groeit mijn biceps.

Hoe lang train je eigenlijk al?
                ik heb altijd al verkeerd getraind, wel goed!
                maar ik at te weinig, alleen heb ik dunne armen , en dan gaat het bijna niet vooruit, ik ben pas kort begonnen met een nieuw schema , een ruime 2 weken, en ga nu pas goed eten, maar mijn biceps zijn nooit gegroeid.

Comment

Originally posted by vYP3 View Post
                  ik heb altijd al verkeerd getraind, wel goed!
                  maar ik at te weinig, alleen heb ik dunne armen , en dan gaat het bijna niet vooruit, ik ben pas kort begonnen met een nieuw schema , een ruime 2 weken, en ga nu pas goed eten, maar mijn biceps zijn nooit gegroeid.
                  Na twee weken kan je ook nog echt geen verschil zien, je kan beter na 2 maanden kijken hoe het zit. Als je dan nog geen groei hebt is er een reden om je schema aan te passen. Post het schema eens als je dat uit je hoofd weet.

Comment

Je belast je biceps bij zo'n beetje iedere bovenlichaamoefening en als ze dan niet groeien denk je dat ze extra thuis trainen de oplossing is
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                      Je belast je biceps bij zo'n beetje iedere bovenlichaamoefening en als ze dan niet groeien denk je dat ze extra thuis trainen de oplossing is

dan denk je dat dat de oplossing is , maar is dat ook zo dan ?
                      kan dat kwaad ?

k zal mijn schema morgen even posten .!

Comment

Ja, je spieren groeien en herstellen in de rust, niet tijdens het trainen, daarmee "sloop" je ze en prikkel je ze om te groeien.

En zoals guus al zegt, 2 weken is veel te kort om al resultaat te zien. Geduld en doorzetten is de gulde regel bij BB

Comment

klein schopje, want ik wil dit toch even kwijt en ik zie dat er al een biceps onderwerp is. Bij mij gingen mijn armen toch wat moeizaam gevoelsmatig (oa. preacher). Ik doe nu 21's en dat gaat als een malle! Na mijn oefening heb ik het gevoel dat mijn armen willen ontploffen. Kan zijn dat mijn techniek met andere oefeningen minder is, of dat dit toch per persoon kan verschillen.

De boel groeit lekker nu in combinatie met mijn triceps aanpak.
                          Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Je hoeft ook niet per se een spier te voelen wil je dat hij groeit
                            Contractie is heel wat anders dan pomp, en contractie is in mijn ogen onmisbaar. Juist aan het begin, omdat het met veel spiergroepen millimeterwerk kan zijn hoe je hem het beste pakt. Anders konden we ook wel gaan gooien met gewichten. Ik leer daar nog iedere dag in, en kan me moeilijk voorstellen dat contractie voor een beginner een onmisbaar en onnozel detail of?
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
                              klein schopje, want ik wil dit toch even kwijt en ik zie dat er al een biceps onderwerp is. Bij mij gingen mijn armen toch wat moeizaam gevoelsmatig (oa. preacher). Ik doe nu 21's en dat gaat als een malle! Na mijn oefening heb ik het gevoel dat mijn armen willen ontploffen. Kan zijn dat mijn techniek met andere oefeningen minder is, of dat dit toch per persoon kan verschillen.

De boel groeit lekker nu in combinatie met mijn triceps aanpak.
                              21's beetje gare oefening imo, je slaat het moeilijkste stuk namelijk over, als het gewicht parallel aan de vloer hangt, het dode punt van je biceps dus..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X