Biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewicht parallel aan de vloer???
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

volgensmij bedoel je dat je arm gestrekt is?
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        Je hoeft ook niet per se een spier te voelen wil je dat hij groeit. Wat je voelt als je na je setjes nog een biceps oefening gaat doen is de pomp. Dat is het bloed dat in je spieren stroomt. Ik doe bijna alleen maar compounds en toch groeit mijn biceps.

Hoe lang train je eigenlijk al?
        Dit dus. Sinds ik geen dips/chin als super set en hierna zware db rows doe groeien mn armen de pan uit in vergelijking met eerst.

Comment

heb het zelfde probleem heb redelijk een mooie lichaam opgebouwd je ziet al spieren best vol maar mijn biceps lopen ook achter snap niet waarom

Comment

Inderdaad goede voeding in combinatie met goed trainen!
            Compound pakken en goed aanspannen bij uitoefenen.
            Doe het heel rustig en nie gehaast!!

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
              heb het zelfde probleem heb redelijk een mooie lichaam opgebouwd je ziet al spieren best vol maar mijn biceps lopen ook achter snap niet waarom
              Je triceps zeker blijven zeker ook achter?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Je triceps zeker blijven zeker ook achter?
                ieder geval veel minder dan de biceps mijn bovenlichaam is egt redelijk vol geworden en benen ook wel maar mijn armen is een probleem

ben 1.77 lang
                was 73kilo 18%vp

na 5 maanden

78-79kilo
                14%vp

en doel
                85kilo 10% vp

Comment

Misschien verwacht je gewoon teveel resultaten op een korte periode, waardoor je de illusie krijgt dat je biceps "achter lopen" ?
                  Post anders even een foto

Comment

ieder geval veel minder dan de biceps mijn bovenlichaam is egt redelijk vol geworden en benen ook wel maar mijn armen is een probleem

ben 1.77 lang
                    was 73kilo 18%vp

na 5 maanden

78-79kilo
                    14%vp

en doel
                    85kilo 10% vp
                    Zou best eens kunnen dat je ze gewoon te vaak belast.
                    Een bicep is maar n klein spiertje, en die heeft ook voldoende rust nodig om te kunnen groeien.

Comment

Een bicep is maar n klein spiertje, en die heeft ook voldoende rust nodig om te kunnen groeien.
                      Dit.
                      Ook duurt het gewoon een tijd voor je echt wat merkt van je biceps groei het is een kleine spier. Overigens is de grootte van je Arm 75% Triceps dus focus je niet alleen op biceps als je grote armen wilt.

Comment

Je ziet ook nauwelijks topics met "mijn quads lopen achter" oid. De bicep zie je om de zoveel tijd terugkomen. Zal geen toeval zijn
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                          Je ziet ook nauwelijks topics met "mijn quads lopen achter" oid. De bicep zie je om de zoveel tijd terugkomen. Zal geen toeval zijn

omdat biceps mooi uit een shirt zichtbaar is :P

Comment

weet echt niet wat ik fout doe we zien wel met de tijd...

Comment

omdat biceps mooi uit een shirt zichtbaar is :P
                              Dat impliceert dat men grotere biceps wilt, niet dat ze per se achterlopen
                              Last edited by pescatore; 24-01-2013, 17:42.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                klopt net als dat je 60 topics vind over of dumbell press beter is dan bench press. en dat je er maar 1 of 2 vind of dumbell row beter is als barbell row.

helaas verwacht iedereen dat je binnen 2/3 maand 40+ CM armen hebt. helaas is de waarheid anders

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X