Kneeling squats

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kneeling squats

Wij hebben geen squatrek in de sportschool, dus probeerde ik het op de dipmachine, dit werd echter verboden door de werknemers daar...
    Nu probeer ik dus mijn benen te trainen met Goodmornings, Glute Bridges en kneeling squats.
    Over die laatste heb ik een vraag: zet deze niet heel veel stress op je knieen? Zo voelt hij in ieder geval wel.
    Ik voer de oefening uit zo als hij word voorgedaan op bodybuilding.com dus daar ligt het niet aan.

Groetjes,
    KV

Als je niet kunt squaten kun je gewoon andere beenoefeningen doen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Walking lunges, legpress
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Als je niet kunt squaten kun je gewoon andere beenoefeningen doen.
        In welke wereld zijn de 3 oefeningen die ik noemde geen been oefeningen?

@ pescatore: leg press? Op de machine? Mij is altijd geleerd dat machines een no go zijn.
        Lunges al geprobeerd (1been op een bankje, ander vooruit staan, langere rom) maar ben op zoek naar wat vernieuwing.

Groet.

Comment

pak gewoon 2 dumbbells en hou die met gestrekte armen vast en ga dan squaten (niet ideaal maar is beter dan wat je nu doet).
          daarnaast, deadlift en lunges heb je ook in meerdere varianten en zo kan je wel genoeg de spieren prikkelen.
          afmaken met leg press, leg curl en leg extension en je hebt prima workout voor de benen.

no go is ook overdreven, bij gebrek aan beter kan je echt wel flinke massa op die benen pakken.
          je oefeningen:
          goodmorning vind ik uitermate vervelend om zwaar te gaan (dit is natuurlijk persoon gebonden).
          Glute Bridges is niet echt een massa oefening meer om het af te maken.
          Last edited by IJsBlok; 23-01-2013, 13:08.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Split Squats zijn baas.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Knijpvuist View Post
              In welke wereld zijn de 3 oefeningen die ik noemde geen been oefeningen?
              Kan je lezen? Ik zeg het nogmaals misschien begrijp je het dan wel; je kunt ook een andere oefening doen ipv squat.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Knijpvuist View Post
                Wij hebben geen squatrek in de sportschool, dus probeerde ik het op de dipmachine, dit werd echter verboden door de werknemers daar...
                Nu probeer ik dus mijn benen te trainen met Goodmornings, Glute Bridges en kneeling squats.
                Over die laatste heb ik een vraag: zet deze niet heel veel stress op je knieen? Zo voelt hij in ieder geval wel.
                Ik voer de oefening uit zo als hij word voorgedaan op bodybuilding.com dus daar ligt het niet aan.

Groetjes,
                KV
                zercher squats doen

Dead-start Zercher Squats - YouTube

en zo snel mogelijk op zoek naar een andere sportschool...
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                  zercher squats doen

Dead-start Zercher Squats - YouTube

en zo snel mogelijk op zoek naar een andere sportschool...
                  Klopt, geprobeerd, vind het echt een kut oefening(gay i know)
                  Andere sportschool komt eraan, moet nog 3 maanden branden hier.
                  Iemand een goeie gym in de buurt van Deventer?

Maar split squats doe ik nu
                  Split Squat with Dumbbells Exercise Guide and Video

Icm goodmornings en glute bridges zou dat genoeg zijn, of zijn machines dan nog wel nodig voor goeie growth.
                  Want die leg curl machines doen ziek pijn aan mn kuiten (zijkanten), en van begin af aan is mij erin gestampt dat los gewicht beter is dan al het andere en machines zijn slecht, maar wat moet dat moet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X