Beenspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Ja eigenlijk wel beginners kunnen beter, en dat is mijn ervaring, beter eerst op gewenning en kracht trainen zodat je wat later makkelijker op coordinatie kan trainen, er zijn er ook genoeg die andersom doen en dat zie ik te vaak verkeerd gaan.
    Gelukkig
    Ik zou al bijna in verweer gaan maar ik dacht
    iemand met kennis van zaken kan niet serieus wezen met deze uitspraak haha
    Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
      Gelukkig
      Ik zou al bijna in verweer gaan maar ik dacht
      iemand met kennis van zaken kan niet serieus wezen met deze uitspraak haha
      Hierbij weet ik wel hoe ik ergens naar je kan trollen he?
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Seated leg press gedaan 12x 80 10x130 8x 150 8x 170 6x 184
        Squats 12x 40 10 x50 8x60 8x65 6x 70.
        Deze sets maak ik, is dit de juiste wijze? Me beentjes doen weer lekker pijn ;D

Comment

dat ligt eraan wat voor schema jij hebt. full body of split of wat anders?

met zo weinig informatie kunnen wij natuurlijk niet veel

Comment

Originally posted by MitchSuvaal View Post
            Seated leg press gedaan 12x 80 10x130 8x 150 8x 170 6x 184
            Squats 12x 40 10 x50 8x60 8x65 6x 70.
            Deze sets maak ik, is dit de juiste wijze? Me beentjes doen weer lekker pijn ;D
            Het lijkt mij verstandiger om met squatten te beginnen, aangezien het een oefening is waar meer techniek bij komt kijken.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Doe er romanian/stiff leg deadloft bij en kuiten!! Als je 1x pweek traint kan er nog wel wat bij

Comment

Ik volg een 3 daags schema waarmee ik benen en schouders doe. Ik zal een kijken naar de romanian deadlift en mijn kuiten zou ik indd ook kunnen doen. Bedankt. Ben nu bijna 3maanden bezig met fitness dus lijkt me het vestandigst om dit 3dagen schema aan te houden. Ik train met 4sets en reps van 10 8 8 6

Comment

Originally posted by MitchSuvaal View Post
                  Ik volg een 3 daags schema waarmee ik benen en schouders doe. Ik zal een kijken naar de romanian deadlift en mijn kuiten zou ik indd ook kunnen doen. Bedankt. Ben nu bijna 3maanden bezig met fitness dus lijkt me het vestandigst om dit 3dagen schema aan te houden. Ik train met 4sets en reps van 10 8 8 6
                  Leg eens uit wat jij bedoelt met 3 daags schema; 3x per week full body of zo'n 3 daagse split.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

3 daagse split.
                    Borst triceps
                    Rug biceps
                    Benen schouders.

Mij is verteld dt je met dit schema en 4sets van 10 8 8 en 6 reps het snelste massa traint. Ik ben hierbij dan ook op een bulk diet
                    Klopt dit ?

Comment

Trainen op de juiste intensiteit/frequentie is het belangrijkste, je spieren moeten afdoende stuk. Of je dat met 3, 5 of 10 reps doet is niet zo heel belangrijk.
                      Je voeding is belangrijker voor herstel/toename van je massa.

Comment

Oké mooi. Ik eet nu goed en gebruik eiwitshakes na de training. Het fijnste denk ik toch wel dat ik 10 8 8 6reps doe. Bij de laatste 2moet ik altijd geholpen worden..

Comment

Hoe bouw je je gewicht op met die reps?

Comment

Altijd van licht naar zwaar.
                            BP bijvoord
                            30kg 20x warmdrukken
                            50kg 10x
                            60kg 8x
                            65kg 8x
                            70kg. 6x

Ik doe het zo dat de laatste 2 reps van de laatste set met hulp nodig zijn

Comment

Probeer anders eens een keer gewoon op max gewicht te beginnen na je warming up, dan 3 werksetjes repout. (dus zonder hulp)

Comment

Dus van hoog naar laag? Dropsets?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X