fat grip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fat grip

Iemand hier die fat grips gebruikt in oefeningen? Of is dit een tellsell verhaaltje? De redenatie erachter klinkt voor een deel wel geloofwaardig maar ik heb nog niemand met fat grips zien trainen en heb er daardoor vraagtekens bij...
    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

iemand had ze een keer bij ons laten liggen en had ze toen gebruikt.
    je krijgt er in elk geval hele erge pomp van in je onderarmen.

of je grip er sterker van wordt kan ik persoonlijk niet over oordelen omdat ik het daarvoor te kort heb gebruikt. maar het zal naar mijn mening zeker helpen.

Comment

Ik train er zelf soms mee. Fatgrips zijn bedoelt om de zwakke plek in je arm aan te pakken, deze voel je dus ook het eerste verzuren, is wel handig als je wil weten wat je moet/kan verbeteren.
      Bij de meesten is dit de voorarm, omdat je bij een dikkere grip je voorarm extra hard aanpakt, omdat je geforceert wordt harder te knijpen om het gewicht vast te kunnen blijven houden.

Comment

Ik zat vandaag over mijn grip na te denken die niet erg sterk is.
        Ik denk dat dit mij erg zou kunnen helpen
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Je kan ook van die isolatiebuizen kopen. Veel goedkoper dan fat grips en hetzelfde effect

BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Die buizen kun je indrukken en gaat gemakkelijk scheuren

Comment

Dan gebruik je er toch 2 op elkaar? 40 euro voor een schuimrubber buisje is wel dikke afzetterij
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                Dan gebruik je er toch 2 op elkaar? 40 euro voor een schuimrubber buisje is wel dikke afzetterij
                Fat Gripz worden niet gemaakt van schuimrubber, deze kun je namelijk niet zo gemakkelijk indrukken als schuimrubber en zijn ook een heel stuk sterker als schuimrubber.. maar ze zijn wel van rubber maar of ze nou echt goed werken.. I dont know, I've never tried them!
                Last edited by jobr; 21-03-2013, 14:24.
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Op zich wel duur idd. Maar computerspelletjes zijn ook duur, heb ik liever dit speeltje.

Heb ze nog nooit gebruikt maar lijkt me wel leuk om af en toe mee te kunnen trainen.
                  Ernstig noh!

Comment

Deze kun je inderdaad niet indrukken. Het blijft hard waardoor je extra moet knijpen en zo je onderarmen goedmeepakt. Het kan ook om elke stang. Ik denk dat het een leuke, effectieve en tijdbesparende onderam training kan zijn.

Daarin tegen, wat is 40euro voor een hobby? Fat bars kosten meer geld.

Comment

Ik heb ze binnen en ga ze meenemen in mijn trainingen. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
                      Why so serious?

Comment

Ben benieuwd, ik moet mijn grip ook trainen.

Ben sinds twee weken begonnen met deadhang na elke training, plus elke dag in zo´n grip bal knijpen.

Comment

Ik heb ze nu een paar trainingen gebruikt en ik houd ze erin. Ik merk duidelijk dat mijn onderarmen beter "meedoen". Voor mij is het dus een fijne toevoeging aan mijn trainingen.
                          Why so serious?

Comment

ik heb ze ook ,maar nog niet gebruikt.

wil ze binnekort wel gaan gebruiken als afwisseling voor verschillende lifts ,buiten natuurlijk het armen verhaal.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Klinkt als een leuke toevoeging aan de training, weet alleen niet of ik het zelf snel aan zou schaffen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X