fat grip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik haal dit topic ff omhoog zodat ik geen nieuwe hoef aan te maken .

bij het deadliften heb ik nogal zweethanden en heb ik het gevoel dat de bar uit m'n handen glijdt zoals wel meerdere mensen dat gevoel kennen.
    nu kan ik natuurlijk magnesium of handschoenen gebruiken.

Maar ik zag dit bericht op fb voorbij komen

werkt het echt zo goed? Natuurljk komt zijn groei doordat hij gewoon goedzijn biceps traint maar was wel eens benieuwd naar de ervaringen.
    En hebben jullie al eens geprobeerd om ermee te deadliften, Of zijn ze daarvoor juist weer te groot?
    Last edited by Remons; 11-10-2013, 18:54.
    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

fake. 1,5cm op je biceps en 1cm spier op je onderarmen in 5 weken kan niet
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dat Facebook bericht is onzin. Ik gebruik ze regelmatig maar niet met deadliften. Vooral met bicep curls en 21's en dan flink knijpen. Heb wel het gevoel dat het helpt om mijn grip sterker te maken. Andere goede oefening is een schijf in je handen voor je uit houden en dan op en neer bewegen. Dan moet je ook flink knijpen.
        Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
          Dat Facebook bericht is onzin. Ik gebruik ze regelmatig maar niet met deadliften. Vooral met bicep curls en 21's en dan flink knijpen. Heb wel het gevoel dat het helpt om mijn grip sterker te maken. Andere goede oefening is een schijf in je handen voor je uit houden en dan op en neer bewegen. Dan moet je ook flink knijpen.

ah oke oke , dan ben ik weer wat wijzer
          Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X