Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn er forumleden die de glute ham raise uitvoeren op een back extension of andere bank?
Indien ja wat zijn jullie ervaringen?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ja ik heb hem weleens gedaan een tijd geleden. Ik voelde hem erg goed, alleen in het begin is het erg wennen en vertrouwen op je trainingspartner. Zelf heb ik hem niet gedaan op een speciaal bankje, ik deed me voeten onder de lattpulldown. Alleen ik liet me niet opvangen door de grond. Maar hier kan je zien hoe ik ook me voeten zetten: Hunter Training Systems: Poor Man Glute/ Ham Raise - YouTube
Ik leg een stang neer met genoeg gewicht (120kg). Vervolgens zo'n halve skippiebal met de ronde kant naar boven, hier ga je met je knieen op zitten, voeten onder barbell en dan kan je het doen. Je voel het wel in je hielen maar dat wend.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Ja ik heb hem weleens gedaan een tijd geleden. Ik voelde hem erg goed, alleen in het begin is het erg wennen en vertrouwen op je trainingspartner. Zelf heb ik hem niet gedaan op een speciaal bankje, ik deed me voeten onder de lattpulldown. Alleen ik liet me niet opvangen door de grond. Maar hier kan je zien hoe ik ook me voeten zetten: Hunter Training Systems: Poor Man Glute/ Ham Raise - YouTube
Mist zo een 70% van de oefening deze gozer. lol
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Ja klopt, alleen ik had me voeten onder dat ding wat je benen tegen houd met latpulldown. Dus niet zo op de grond. Maar op dat bankje waar je opzit. En dan deed ik deze oefening. Maar zo:
Je klemt jezelf dus zoals ik omschreef in ezo een back extension bank.
Je hangt jezelf helemaal gebogen over dat bankje heen. Dus met je kont in de lucht en je gezicht vlakbij de grond.
Het is dan de bedoeling dat je het eerste gedeelte omhoog komt zonder het gebruik van je onderrug. Daarvoor gebruik je je glutes. Als je dan eenmaal 'schuinstaand' recht bent (make any sense?), trek je je vanuit je hamstrings helemaal recht omhoog.
Dan laat je je weer langzaam zakken door middel van spanning te houden op je hamstrings met gespannen glutes.
als je dan weer op dat 'schuinstaande' stuk bent. Zak je weer terug naar naar beginpositie door je glutes langzaam te ontspannen.
Zal er eens een filmpje van maken als ik maandag in de gym ben. Dat zal wat duidelijker zijn dit gebrabbel.
Maar er komt dus niks van een push-up beweging bij kijken. Je hoort alles uit je glute en hams te halen in de hele beweging. Zo een pulldown bankje is daar te laag voor.
F#CK heavy weights
0Zal er eens een filmpje van maken als ik maandag in de gym ben. Dat zal wat duidelijker zijn dit gebrabbel.
Ja, doe dat alsjeblieft. Want nu snap ik er geen ene ruk van.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik stuur 'm je maandag ff toe. Een maat van me heeft 'm van zichzelf op youtube staan maar als gesloten link. Als hij 'm stuurt laat ik je anders die wel zien.
F#CK heavy weights
heb zoiets een tijdje homemade gezien met een belachelijk simpel systeem .
zal het proberen te vinden voor je
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Payeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiële transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment