push up onderhoud buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• push up onderhoud buikspieren

hallo iedereen mijnn vraag is dus als je voor je krachttraining 4 sets van 20 push ups doet en geen aparte buikspiertraining mee r doet ?

dat dat dan een goed onderhoud is voor de buikspieren ?

Comment

Is dat het enige wat je doet dan?

Comment

Ik weet niet of je het wist maar met push ups train je geen buikspieren
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wat is je vraag nu eigenlijk?
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

'Ja ik ben ook met hem eens'
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Ik weet niet of je het wist maar met push ups train je geen buikspieren
              Nou Gus,ja en nee.

Met push-ups versterk de spieren in je borst, rug, heupen, bekken, triceps, benen en je buik en wel de rectus abdominis (de rechte buikspier)

Aan de andere kant zullen ze er niet erg flink van worden daar ze allen tegelijk werken.

Vandaar ja en nee..

Comment

Zal ik een tromgeroffel maken? Ik vind het zo spannend wat de vraag nu is, hihi
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ik wil stoppen met buikspieren trainen wnt ik krijg altijd pijn in mijn rug nu is mijn vraag of dat je met je gewone krachttraining ( borst , rug, schouders) je buikspieren ook meepakt zodat ze niet afbreken .

Comment

Dan doe je het niet goed kerel.

Comment

Afbreken gebeurt haast niet door stilzitten(of je moet nooit van je plek komen).
                      Dat zal aan je voeding liggen of je spieren zal afbreken of niet.

Waarschijnlijk doe jij sit ups en daar krijg je last van in je rug.
                      Gelukkig zijn er nog genoeg bpdyweight oefeningen die je kan uitvoere.

zoals de plank bijvoorbeeld.

heb je beschikking tot een sportschool of moet alles thuis ?
                      Quitters never win !

Comment

Originally posted by cedric vermeire View Post
                        hallo iedereen mijnn vraag is dus als je voor je krachttraining 4 sets van 20 push ups doet en geen aparte buikspiertraining mee r doet ?
                        Ten eerste moet je nooit VOOR je training buikspieroefeningen doen aangezien je bij veel oefeningen je core gebruikt en die dus nog niet 'uitgeput'moet zijn.
                        Ten tweede train je bij veel oefeningen (squat, deadlift) je buikspieren al mee.

Wat je inderdaad kan doen is bv lank holds, abb wheel- /barbell roll out.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Weet niet of je op een gym traint maar ik kan het bij de Pullover altijd goed voelen als ik mijn buikspieren aanspan.
                          Plus dat het een compound en een toestel is dus dan hopelijk ook minder snel last van je rug

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
                            Afbreken gebeurt haast niet door stilzitten(of je moet nooit van je plek komen).
                            Dat zal aan je voeding liggen of je spieren zal afbreken of niet.

Waarschijnlijk doe jij sit ups en daar krijg je last van in je rug.
                            Gelukkig zijn er nog genoeg bpdyweight oefeningen die je kan uitvoere.

zoals de plank bijvoorbeeld.

heb je beschikking tot een sportschool of moet alles thuis ?
                            Ik ga 4 keer per week naar de sporschool met een schema (maandag borst,biceps...) en eet goed (alles clean)

Comment

Originally posted by cedric vermeire View Post
                              Ik ga 4 keer per week naar de sporschool met een schema (maandag borst,biceps...) en eet goed (alles clean)

Je geeft als voorbeeld je borst-biceps dag, daar stierf al een stukje van m'n ziel.
                              Stop met crunches en ga hanging leg raises/ twists/ windshield wipers doen. Crunches vind ik überhaupt lomp.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X