deadlift verslaving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deadlift verslaving

sinds een aantal weken nu compleet gek op het deadliften ken er geen genoeg van krijgen
    en hij gaat technisch en kwa kracht steeds beter . mijn max zit nu op 1 x 150 . zijn hier nog mensen met goede tips ?? of de zelfde verslaving ??

let me know !!!

Leukste oefening die er is ;d;d

Comment

Neem je tijd de juiste houding aan te nemen voor je begint met elke rep , beste tip die ik nu even kan bedenken
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

Ja eens met wessel, en als je de bar pakt, niet naar beneden squatten maar jezelf in positie "trekken" aan de bar. Was laatst in een filmpje van inferno dacht ik, deed het al maar nooit over nagedacht.

Comment

Ik ben ook deadlift verslaafd, zo erg dat ik nu niet meer mag van mn coach
          Ook bij het roeien zegt hij: Niet deadliften joachim! Niet deadliften! :,)
          Lid van de 200 club

Comment

Dexie kan je een linkje sturen voor me? ik 'struggle' nog steeds met de deadlift... Ondanks de feedback die ik gekregen heb blijft het lastig

Overigens gaat het wel steeds beter, zeker een leuke oefening maar heb altijd het idee dat wanneer ik spierpijn in mijn onderrug ik de techniek niet goed onder de knie heb nadat ik gedeadlift heb..

Heel vervelend, misschien is mn techniek al wel redelijk alleen denk ik dat de spierpijn 'verkeerde' pijn is zeg maar..

Comment

Zal hem ff voor je zoeken.

Comment

@NickP

Mark Rippetoe kan het wel aardig uitleggen. (Heeft mij wel geholpen).

Proper Deadlift by Mark Rippetoe - YouTube

Hier ook nog een linkje naar een wat volledigere uitleg (ook over andere lifts).
                http://kickass.to/starting-strength-...-t2198768.html
                Is een Torrent, google maar even hoe je daar mee om moet gaan als je daar niet bekend mee bent.
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

dank dank ben dus nie de enige deadlift junk hahahahaha heb mijn standen en beweging van een oud wedstrijd lifter dus die zit denk wol goed . nou hoorde ik laatst dat je de stang beter iets verhoogt kunt leggen ??? weet iemand hier iets van ??? oh en ik verhoog nu sa vaak mogelijk met 5 kilo is dit juist of ?????

Comment

Gewoon standaard schijven van 20 kg gebruiken, niet je beweging inkorten!
                    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                      Gewoon standaard schijven van 20 kg gebruiken, niet je beweging inkorten!
                      alsin er onder leggen??? nee ik weet het 1 soepele beweging . hoe zwaar is je pr ??

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                        @NickP

Mark Rippetoe kan het wel aardig uitleggen. (Heeft mij wel geholpen).

Proper Deadlift by Mark Rippetoe - YouTube

Hier ook nog een linkje naar een wat volledigere uitleg (ook over andere lifts).
                        http://kickass.to/starting-strength-...-t2198768.html
                        Is een Torrent, google maar even hoe je daar mee om moet gaan als je daar niet bekend mee bent.
                        nice danku danku

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X