Gewoon doen?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewoon doen?!

Hey!

Jongen die bij de gym werkt (en ook mijn trainingsschema heeft gemaakt) had weinig te doen vandaag dus vroeg of ik nog kwam trainen want dan dan kon ie wel meelopen. Ik moest sowieso trainen vandaag en ik dacht dus personal training, hell yeah!

We hebben beneden in de 'mencave' getraind waar de losse gewichten enzo liggen. ...
    En ik vond het echt kicken (word dat nog gebruikt?) om met die losse gewichten te trainen en in de spiegel te kunnen zien wat ik doe

Nu komt mijn dilemma:
    Ik vond het dus supertof en wil eigenlijk wel vaker daar trainen
    Maar..
    Het is dus best wel een mencave dus als meid ben je daar wel een beetje een rarity (kan ik wel overheen komen)
    En ik ken niemand om vast mee te trainen daar, ik ben de enige in mijn vriendengroep die traint en ik ken zelf de oefeningen niet.....

Denken jullie dat dat wel goed komt als ik gewoon de oefeningen die ik wil doen thuis oefen (mbv youtube enzo) ? Of misschien nog beter een tijdje bij toestellen boven blijven?

Want damn ik beb helemaal psyched van die training sessie vanmiddag

Moeten wij nu gaan bepalen wat jij doet met je leven? Ga lekker daar trainen als je dat wil, proberen kan altijd.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Het gaat er meer om of het kwaad kan als je als beginner in je eentje met losse gewichten gaat trainen en jezelf de oefeningen aan leert. Voor de rest mag je mijn leven gewoon met rust laten

Comment

ik wil wel mee gaan en je handje vasthouden.
        Mind is everything.

Comment

Zolang je je huiswerk doet wat betreft die oefeningen moet het goed komen.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffgevalletje...help aandacht gezocht????gewoon doen wat je leuk vindt...tis tog een hobby??? en die mannen....die helpen je wel hoor....als je een nieuwe oefening gaat doen....ze bijten echt niet!!! ik train al tijden in de krachthoek vd sportschool....ook als enige dame...prima te doen. Geen vervelend gezeur/gezever/geklets.....maar hard trainen en goede gesprekken over de sport

Comment

Okay, jammer dat het zo opgevat word. Maar goed, het is de moeite niet waard om daar een discussie over te beginnen

@Aldo bedankt voor het advies, ga de oefeningen denk ik indd eerst thuis oefenen

Comment

Gewoon daar trainen en niks van de mannen aantrekken. Mijn vriendin traint nu ook al bijna een jaar in het 'mannengedeelte'

ps: Hoe heet jij op girlscene?
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Okay thanks! Haha ik doe niet mee op de girlscene, had alleen wat van jullie posts gecheck dat jullie al bijna busted waren met die namen daar enzo

Comment

Originally posted by Tasjaah View Post
                    Okay thanks! Haha ik doe niet mee op de girlscene, had alleen wat van jullie posts gecheck dat jullie al bijna busted waren met die namen daar enzo
                    En ff het laatste zetje gegeven heel toevallig?
                    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Nee, heb me daar helemaal niet aangemeld dus ook niet gereageerd zijn jullie alsnog gesnapt dan?

Comment

Aaah ik lees net dat jullie ontmaskerd zijn... shitty but it wasn't me

Comment

Ja, iemand schijnt ze verraden te hebben, of het was gewoon te doorzichtig.
                          Anyway: gewoon in de 'mencage' trainen als je dat leuk vind. Je traint toch voor jezelf? Waarom zou je jezelf tegen laten houden door wat anderen van je denken?

Comment

Ja true, zou me ook niet laten tegen houden puur door gebrek aan vrouwelijk gezelschap. Ik train bijna altijd alleen. Maar zat meer met dat ik 1. Geen blessures wil door gebrek aan techniek
                            2. Natuurlijk ook geen enorme flater wil slaan daar door als typisch domme beginner alles fout te doen daar

Maar thanks, ben nu wel wat zekerder dat ik het met eerst wat oefenen thuis het daarna gewoon daar moet proberen

Comment

Stuur maar foto, mis kunnen we dan samen trainen.
                              Hard work, beats talent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X