bepaalde oefeningen/spiergroepen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bepaalde oefeningen/spiergroepen

Hebben jullie ook een bepaalde oefening of een spiergroep die je een beetje 'haat' om te trainen?
    Ik zelf haat het om borst te trainen... vooral bankdrukken (srs).
    Hierdoor focus ik me helemaal niet goed op de spier en gaat het meestal de verkeerde kant op (geen zin in trainen, slechte vorm etc).
    Hebben jullie dit ook? zo ja, hoe gaan jullie hiermee om?

Ik heb het eigenlijk niet, vond vroeger benen nooit leuk om te trainen, maar nu ik ze sterker en groter zie worden begin ik het vanzelf leuker te vinden.

Probeer je borst extra goed te trainen, kijk goed of je resultaat ziet, misschien dat dit resultaat je kan motiveren het nog beter te trainen?

Als dit je niet lukt gewoon muziek in en mind op 0 zetten en gewoon doen.

Comment

nee de meeste hebben dit niet ,misschien de verkeerde sport voor je ,dammen misschien beter voor je
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Benen trainen(vooral quads )is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid, zacht uitgedrukt.
        Daarom begin ik er altijd de trainingsweek mee ,dan heb ik het gehad.
        Dat je minst favoriete spiergroep na verloop van tijd je favoriete spiergroep wordt, gaat voor mij helaas niet op.

De meesten beginnen de trainingsweek met de spiergroep die ze het leukste vinden(bijna altijd borst ),en raffelen dan vaak aan het einde van de week hun minst favoriete spiergroep af, of skippen hem.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Abs... Ik doe ze vaak aan het eind van mijn training. Dan heb ik vaak geen zin meer en na 1 oefening skip ik ze.
          Hard work Pays off!

Comment

Biceps (serieus)

Comment

Originally posted by brillant View Post
              nee de meeste hebben dit niet ,misschien de verkeerde sport voor je ,dammen misschien beter voor je

En toch reageren er een paar dat ze het wel hebben?
              Misschien moet jij maar eens gaan dammen.

Comment

Originally posted by FitnessEcto View Post
                Ik heb het eigenlijk niet, vond vroeger benen nooit leuk om te trainen, maar nu ik ze sterker en groter zie worden begin ik het vanzelf leuker te vinden.

Probeer je borst extra goed te trainen, kijk goed of je resultaat ziet, misschien dat dit resultaat je kan motiveren het nog beter te trainen?

Als dit je niet lukt gewoon muziek in en mind op 0 zetten en gewoon doen.
                Ik vind van me zelf me borst achterlopen, ook hoor ik van meerdere mensen dat me borst, vergeleken met de rest, klein is...
                Door dit word ik gedemotiveerd tijdens me chestday en ga ik het slecht trainen..

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                  Ik vind van me zelf me borst achterlopen, ook hoor ik van meerdere mensen dat me borst, vergeleken met de rest, klein is...
                  Door dit word ik gedemotiveerd tijdens me chestday en ga ik het slecht trainen..
                  Je kan het ook als extra motivatie proberen te zien. Aan die borst moet extra gewerkt worden, dus die moet je juist goed gaan trainen!

Comment

Je kan het ook als extra motivatie proberen te zien. Aan die borst moet extra gewerkt worden, dus die moet je juist goed gaan trainen!
                    Ja hier heb je wel gelijk mee, maar het blijft moeilijk voor mij eerlijk gezegd...
                    Ik begin met chest net zoals bijna iedereen met bankdrukken, maar dit voelt helemaal niet fijn aan...
                    Ik heb die mind-muscle connectie niet tijdens bankdrukken. (wel met andere oefeningen).

Comment

Ja hier heb je wel gelijk mee, maar het blijft moeilijk voor mij eerlijk gezegd...
                      Ik begin met chest net zoals bijna iedereen met bankdrukken, maar dit voelt helemaal niet fijn aan...
                      Ik heb die mind-muscle connectie niet tijdens bankdrukken. (wel met andere oefeningen).
                      Probeer eens wat andere oefeningen te doen, misschien heb je hier wat mee feeling mee? Of kijk wat filmpjes op youtube of je uitvoering wel goed is, als je genoeg filmpjes kijkt kun je misschien je uitvoering verbeteren zodat je de mmc krijgt.

Comment

Niet echt. Maar als ik er toch één moet kiezen is dat benen. Aangezien ik toch vaak compleet gesloopt ben erna.
                        Mind is everything.

Comment

En toch reageren er een paar dat ze het wel hebben?
                          Misschien moet jij maar eens gaan dammen.
                          +1… .

Maar senioren bridgen(kaarten) vooral, dammen gaat te snel voor ze.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Probeer eens wat andere oefeningen te doen, misschien heb je hier wat mee feeling mee? Of kijk wat filmpjes op youtube of je uitvoering wel goed is, als je genoeg filmpjes kijkt kun je misschien je uitvoering verbeteren zodat je de mmc krijgt.
                            Misschien met machine trainen? (flat bench machine), zou dit kunnen of is het niet slim om geen barbell bench meer te doen.

Comment

Originally posted by resike View Post
                              Niet echt. Maar als ik er toch één moet kiezen is dat benen. Aangezien ik toch vaak compleet gesloopt ben erna.
                              Jij ook al benen? ik vind benen juist leuk om te trainen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X