Barbell hack squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Barbell hack squat

Gister heb ik de barbell hacksquat voor het eerst gedaan. Hier wat meer info over deze oefening.

Nu kreeg ik toch aardige last van mijn knieën. Waar zou dit aan kunnen liggen? En waar moet ik op letten om pijn in de knieën te voorkomen?

Ook vond ik dit een behoorlijk zware oefening. Ik deed hem met 45 kg. maar dit viel nog vies tegen. Met hoeveel gewicht doen jullie deze oefening?
    Attached Files
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Ik doe em niet, vind em er ook een beetje vreemd uitzien.
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ik denk dat je te snel met je knieen te veer voor je tenen uitkomt waardoor er erg veel druk op je knie komt te staan.

als ik jou was zou ik een front squat doen lijkt mij een betere oplossing en pak je het gehelelichaam
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Jul. 08 2005,10:10)]ik denk dat je te snel met je knieen te veer voor je tenen uitkomt waardoor er erg veel druk op je knie komt te staan.
        Helemaal juist!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik vind het er ook maar vreemd uitzien en volgens mij krijg je dan nog eens flink last van je rug.
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

###### ..wat een gehandicapte kutoefening...ik doe wel dan gewoon en frontsquatten als het moet hoor

Comment

Lijkt me best een lastige oefening, maar heb hem nog nooit gedaan

Grt R

Comment

lastige oefening..ik hou het lekker bij de basis..soms zie je jongens oefeningen doen waarvan ik dan denk waar ben je in godsnaam mee bezig..

Comment

Echt niemand die deze oefening ooit gedaan heeft? Misschien iemand die hem eens wil uitproberen bij zijn volgende beentraining?

Comment

ik heb hem wel eens geprobeerd maar vond het echt een k u t oef
                    Who's the Chef

Comment

Zou die oefening gewoon lekker vergeten want de kans dat je je knieen verkloot is erg groot.

Gewoon squatten werkt minstens zo goed..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wij hebben op de sportschool een hacksquat machine staan, dan sta je iets achterover, je voeten op een plateau en druk je met je schouders het plateau omhoog en naar beneden.

Maar dan moet je ook oppassen dat je voeten niet teveel naar beneden staan op het plateau want dan komen je knieen ook voorbij je tenen zoals hierboven in de post al genoemd is.

Ik vindt deze oefening wel iets lijken op de sissy squat die wij vroeger wel eens deden, maar daar kon je niet gauw een blessure mee oplopen.

De oefening die jij hier laat zien lijkt mij een blessure gevoelige oefening, dit in verband met de stand van je knieen.
                        Groet:
                        Brear.

Comment

Ik heb hem ook wel eens geprobeerd, maar deed volgens mij iets verkeerd want elke keer dat ik omhoog kwam zat m'n reet in de weg voor de stang. Vind het een rare oefening..

Grtz.
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

of je hebt gewoon een veel te dikke hol harold hahaha
                            Who's the Chef

Comment

Ga hem bij de komende benentraining nog eens proberen en als het dan niet bevalt doe ik hem niet meer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X