Bankdrukschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (corina @ Aug. 01 2005,16:02)]komt weer een lompe vraag van mij  

wat houdt negatief in?

groetjes corina  
    jouw gezaag

Comment

Kan aan de taalbarriere liggen maar 'gezaag' is in het nederlands niet iets heel positiefs.

Voor de duidelijkheid, normale vragen zijn altijd welkom en oké uiteraard en zijn dus ook nooit een probleem.  

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 01 2005,16:27)]Kan aan de taalbarriere liggen maar 'gezaag' is in het nederlands niet iets heel positiefs.

Voor de duidelijkheid, normale vragen zijn altijd welkom en oké uiteraard en zijn dus ook nooit een probleem.  
        was een grapke

Comment

ik vind dat geen gezaag hoor, als ik iets niet begrijp dan vraag ik het gewoon

en wie niet vraagt die leert niks

edit: super_a dan begrijp ik jou grappen waarschijnlijk altijd verkeerd. mijn excuus
          zal proberen om je beter te begrijpen.

Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 01 2005,16:15)]Hulp bij uittillen mag overigens altijd hè, ook bij officiele wedstrijden.

Greets...
            Doen we ook vaak.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ik ga nu iets heel doms zeggen maar weet je hoe mijn bankdrukken omhoog gaat...6a8weken niet bankdrukken. maar dumbel pres
              hen.ik had vandaag voor het eerst weer schijnbank gedrukt na denk 7weken niet te hebben gebankt. ik zette vandaag als laaste zet 95kg 6reps eruit. die lag eerst op 85kg 6reps ongeveer mis 90. plat was 100kg 8x ga volgende week 110 drukken denk ik..hoop ik haha
              ps geloof dat cur dat vroeger ook vaak deed om ze bankdrukken omhoog te krijgen volgens mij. verbeter me als ik het fout heb
              grts

edit:
              die schuindrukken was trouwens ook nog me 3e oefening. eerst platte dumbel presh schuine flyes en toen pas schuine bank.. dus als ik er mee wasbegonnen had ik de 105 gered..

Comment

Ik vind uittillen juist hoogst vervelend, ik heb meer controle over het gewicht als ik zelf uittil. Overigens maak ik nog grotere stappen bij het bankdrukken. Ik doe

12 * 60
                12 * 80
                8 * 100
                6 á 8 * 120

is dit slecht?
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Nee, da's prima. Hoe zwaarder je kunt tillen, hoe groter de stappen. Anders ben je op een bepaald moment 12 sets aan het doen. Ik doe het ook zo
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Me too so

Comment

Ok bedankt heren!
                      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (JTB @ Aug. 01 2005,22:38)]12 * 60
                        12 * 80
                        8 * 100
                        6 á 8 * 120

is dit slecht?
                        Nee dit is mijn streven.
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (punani @ Aug. 01 2005,22:11)]ik ga nu iets heel doms zeggen maar weet je hoe mijn bankdrukken omhoog gaat...6a8weken niet bankdrukken. maar dumbel pres
                          hen.ik had vandaag voor het eerst weer schijnbank gedrukt na denk 7weken niet te hebben gebankt. ik zette vandaag als laaste zet 95kg 6reps eruit. die lag eerst op 85kg 6reps ongeveer mis 90. plat was 100kg 8x ga volgende week 110 drukken denk ik..hoop ik haha
                          ps geloof dat cur dat vroeger ook vaak deed om ze bankdrukken omhoog te krijgen volgens mij. verbeter me als ik het fout heb
                          grts
                          Klopt helemaal

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hey, nu ga ik eens even uitleggen hoe ik het doe, waarschijnlijk niet zo goed maar ik behoud me resultaten, ben sindsdien nog nooit lager gegaan in gewicht

Ik kies een gewicht waarmee ik 4x6 herhalingen kan doen, dan train ik enkel weken en dan merk ik naarmate ik langer met dat bepaald gewicht train, meer reps kan doen.
                            Ik behoud dat zelfde gewicht tot ik 4x10reps kan doen en gooi er dan meestal 8 à10 kg bij op en dan lukt het me meestal om net 6herhalingen te doen, en dan weer 't zelfde principe. Ik train wel zonder spotter, daarom dat ik misschien minder snel m'n gewichten verhoog, om het risico te verlagen dat ik onder me gewicht blijf liggen!
                            Wat denken jullie ervan?
                            -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                            -2 know what we don't know
                            -No Pain No Gain!

Comment

Dat is prima zo. Beter op safe spelen als je geen spotter hebt. Als je de stang niet meer omhoog krijgt heb je toch een probleem.

Verder zou ik me niet te druk maken om het aantal herhalingen. Zorg gewoon dan je op 75-85% van je 1rm zit, dit werkt het beste voor spieropbouw. Meestal kom je als je hierop gaat zitten op zo'n 8-10 herhalingen uit. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe snel je de oefening uitvoert.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (JTB @ Aug. 01 2005,22:38)]Ik vind uittillen juist hoogst vervelend, ik heb meer controle over het gewicht als ik zelf uittil. Overigens maak ik nog grotere stappen bij het bankdrukken. Ik doe

12 * 60
                                12 * 80
                                8 * 100
                                6 á 8 * 120

is dit slecht?
                                ik zou voor een paar reps 130 gaan als ik jou was
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X