Je favoriete oefening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

OK, 1 van de beste oefeningen voor biceps. Gebruik een cablecross, en zet de handvatten op de laagste stand net boven de grond. Neem in iedere hand een handvat, ga in het midden staan, en neem 1 grote stap naar voren. Je armen worden nu aardig naar achteren getrokken, doe nu een becips curl (met 2 handen tegelijk) en probeer NIET je borst spieren te gebruiken. Je handen gaan dus richting je schouders omhoog, en niet richting je borst. Bij het laten zaken zorgen dat je ellebogen niet te ver naar buiten gaan, en strek je arm bijna helemaal uit. Doe 2 lichte sets (15-20 reps) om op te warmen, en daarna 6 zware sets (6-10) reps. Na het 2 zware setje heb je al een enorme pomp in je biceps. Na de 6de set ben je echt kapot, maar zijn die biceps harder dan je ooit gevoeld hebt. Doe deze oefening niet meer dan 1 keer per week.
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Doe deze oefening soms, wissel altijd veel af. Zeker een hele goeie oefening

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

deze oefening heb ik nog nooit gedaan. Ga ik zeker eens proberen. Thanx voor de tip Diet4ever

Gelukkig heb ik geen problemen om "dikke" armen te krijgen het enige nadeel [vind ik niet erg hoor ] was altijd dat mijn shirts met lange mouwen nooit passen omdat de mouwen altijd in verhouding te smal zijn....... Dus een maat groter maar dan zit het weer op mijn schouders te breed maar passen mijn armen er wel net in.

Grtzzzz Ax
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Tja toch wel bankdrukken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X