de rug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Deadliften is zeker neit aan te rade op onze leeftijd.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

omdat?....
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Het een te zware belasting voor je lichaam is, net als squaten.

Comment

als je het licht doet...zal het dan tochwel geen probleem zijn? of heeft het deadliften dan geen effect meer en moet het altijd zwaar getraint worden?

grtz
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Je moet wel groei stimuleren, ik weet niet of jij een groeiprikkel kan ophoesten met lichte reps.

Comment

Originally posted by bruce
              haha...doe em eerst maar es ahmet. veel mensen laten em eruit omdat je veel met schijven sleept en het mega zwaar is
              Voor dead-lift en Barbell Bent-over Row sleep ik graag met gewichten.
              Kan het eigenlijk kwaad dat ik mijn sets van deze 2 oefeningen door mekaar gooi? Kwestie van minder gewichten op en af de stang gooien. Ik doe dit sinds ik geen partner mee heb. Is best wel kut om tijdens je 'rust' met gewichten te zeulen.
              Ik ga binnenkort ook maar eens van die handschoenen met haken aan uitproberen want straps op je eentje wil maar niet lukken..
              Last edited by Rabbit; 22-05-2006, 23:58.

Comment

ahmet ik vind dat je wel moet squaten en deadliften. het zijn namelijk de meest natuurlijke bewegingen.(pak je schooltas van de grond ga bukken ect) wees alleen slim en voorzichtig en doe deze oefeningen als laatste in je training. pak een licht gewicht en maak vloeiende herhalingen.

Comment

laat jij je straps dan door een ander om de stang doen? dat doe ik altijd al zelf. slepen met gewicht is altijd drek.
                  of het kwaad kan? wrom? lijkt me niet.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik ga dan ook maar eens beginnen met deadliften.

Comment

Geen top 5, maar een top 3:

1. deadlift
                      2. chinnen/pull-ups
                      3. bent over row
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ja, als ik deadlift doe ik 15kg. dat is denk ik wel een goed getal vooor een beginner.
                        on the road to get huge

Comment

1. Pullover
                          2. Shrugs
                          3. Cable row (small grip)
                          4. Deadlift
                          5. Chinnen

Nu zullen er zich vast mensen ofvragen he, wat, waar ? ? ? Pullover voor rug is die niet voor je borst, het antwoord is NEEN, dat is een bb mythe bij pullover belast je evenveel je borst als tijden je front pulldown (om het in de woorden van 3XL) te zeggen.

Welke onzin lees ik hier trouwens over Deadlift waarom zou je dit niet mogen doen aan een bepaalde leeftijd, ik ken een jongen van 14 die deadlift en z'n rug is echt niet in 2 hoor.

Verder wil ik er even op wijzen dat Upright row voor zijkant schouder is, de belasting tijdens UR is helemaal niet te vergelijken met de belasting die er bv vrijkomt tijden heavy shrugs
                          Last edited by Santino88; 25-05-2006, 12:45.

Comment

Originally posted by Santino88
                            Welke onzin lees ik hier trouwens over Deadlift waarom zou je dit niet mogen doen aan een bepaalde leeftijd, ik ken een jongen van 14 die deadlift en z'n rug is echt niet in 2 hoor.
                            srry hoor...maar als je 14 bent, vind ik het toch echt onverstandig om te gaan deadliften. Het is een zware oefening waar je eigelijk je hele lichaam mee belast. 14 jaar vind ik zowiezo wel erg jong om krachttraining te doen...en dan helemaal nog van zulke zware oefeningen....
                            En hij hoeft er nu nog geen nadelige effechten van te zien...maar dit komt later pas... Je hebt maar 1 rug...en 1 lichaam...dus wees er zuinig op...

(Ik wil niet zeggen dat deadliften voor iedereen een gevaarlijke oefening is hoor )

gr
                            Trainingslog Farmboy:

Comment

Geloof me Farmboy, het kan perfect.

Comment

nee, ben het met farmboy eens op 14 jarige leeftijd is het onverstandig om krachttraining te doen. Krachttraining kan wel maar dan met lichte gewichten en veel reps dus niet explosief.

en idd je hoeft niet meteen een blessure te krijgen dit kan ook later

dit had je kunnen weten is basis imo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X