hallo, ik heb een week geleden een blessure opgelopen aan mijn ehm.. van ongeveer de lies t/m mijn heup dus dat hele stuk waar je been vast aan je romp zit, zou ik gewoon doortrainen met iig borst/ armen/ schouders/ rug. Of moet ik nou echt even gaan stoppen ( waar ik dus ech ech helemaal gee zin in heb !!!! ) ik heb vandaag een voetbal toernooi , afgezegd want dat gaat echt niet.
dit is mijn trainings schema, waaruit ik dan nu even buik en benen geschrapt heb omdat ik daarvan zeker weet dat het geen positieve effecten heeft. Dit is trouwens een nieuw schema'tje die ik vanaf vandaag ga proberen, miss wat veel schouders maar die lopen ook een beetje achter vind ik. Ik train 3x per week, soms iets vaker onderarmen heb ik er nog niet bij gezet maar die train ik ook zeker, ik weet ook niet zo hoe die oefeningen heetten. 't schema is nog niet helemaal af. enneh * is maal, dus bijv 3 * 8 is dus 8, 8, 8
BICEPS
standing barball curl
3 * 8
Concentration Curls
3 * 6
BORST
Pullovers
3 * 6
Dumbell Flys(machine)
3 * 5
bankdrukken
3 * 8
TRICEPS
Reversed Barbell Curls
3 * 8
Barbell Wrist Curls
3 * 8
RUG
Lat Pulley
3 * 8
Deadliftts
3 * 8
SCHOUDERS
military press
3 * 8
Standing laterall raises
3 * 8
Upright rows
3 * 8
Shrugs
3 * 8
dit is mijn trainings schema, waaruit ik dan nu even buik en benen geschrapt heb omdat ik daarvan zeker weet dat het geen positieve effecten heeft. Dit is trouwens een nieuw schema'tje die ik vanaf vandaag ga proberen, miss wat veel schouders maar die lopen ook een beetje achter vind ik. Ik train 3x per week, soms iets vaker onderarmen heb ik er nog niet bij gezet maar die train ik ook zeker, ik weet ook niet zo hoe die oefeningen heetten. 't schema is nog niet helemaal af. enneh * is maal, dus bijv 3 * 8 is dus 8, 8, 8
BICEPS
standing barball curl
3 * 8
Concentration Curls
3 * 6
BORST
Pullovers
3 * 6
Dumbell Flys(machine)
3 * 5
bankdrukken
3 * 8