hey bij ons heb je zon gewoon 'bankdruk apparaat', waar je gaat zitten en dan gewicht vooruit drukt en een standaard bankdruk apparaat met een los gewicht. Wat is het verschil tussen deze apparaten?? Als je een tijd met beide traint zie je dan verschil aan je spieren, of kracht?
Bankdrukken met apparaat
Collapse
X
-
Ik zou kiezen voor los bankdrukken. Dit doordat je zo de omliggende spieren ook meer stimuleerd, zodat die later niet de zwakkere schakel worden als je zwaarder wilt gaan bankdrukken. De beweging bij het los bankdrukken is ook geen 'gedwongen' beweging (zoals bij het apparaat), dus dat is ook een voordeel.
Comment
-
mja met apparaat kan ik veel zwaarder idd. Wel iets van 20 kg. Ik heb het ff gevraagd en ze zeiden dat je spieren er minder massief uitzien met dat apparaat.
nadeel van bankdrukken in men eentje vind ik, dat als je zwaar gaat en je kan die laatste rep net niet meer, dan lig je met 80 kg op je borst, ook niet echt lekker.
Comment
-
Originally posted by sizzzwas dat aan mij bedoeld?
Check ff deze regels, staat oa iets over voorstellen in.
Comment
-
wat je ook altijd kan doen is afwisselen de ene week met apparaat de andere zonder, zo blijf je je stabilisatie(spieren) behouden en kan je anderzijds lekker zwaar gaan met het apparaat. ik zou dan wel voor beide oefeningen een spotter in de buurt houden
grtzTrain hard..or go homeNo Pain, No Gain
Comment
-
[QUOTE=sizzz]mja met apparaat kan ik veel zwaarder idd. Wel iets van 20 kg. Ik heb het ff gevraagd en ze zeiden dat je spieren er minder massief uitzien met dat apparaat.
ik weet het niet hoor maar hier heb ik nog nooit van gehoord
een spier ziet er minder massief uit door een apparaat??
hij kan minder hard groeien waardoor die kleiner is oke maar of je minder massieve spieren krijgt door een apparaat lijkt me erg vreemdWho's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
28 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-