grond oefening shit is miss. nog niet verkeerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grond oefening shit is miss. nog niet verkeerd

gister had ik spontaan zin om te gaan fitnissen of iets te doen aan mijn lichaam.. op de plaats waar alle toestellen etc. staan vond ik het veel te heet, dus ik me eigen ingesmeerd en maar in de tuin wat gedaan.

30 sit ups
    15 keer opdrukken
    30 sit ups
    15 keer opdrukken
    30 sit ups
    15 keer opdrukken
    30 sit ups

zo had ik het ongeveer gedaan. met steeds als ik iets had gedaan 30 sit. of 15 opdr. ff iets ging drinken en dan weer het volgende ging doen. normaal heb ik never de volgende dag spierpijn ofzo.. en nou heb ik het dus wel...
    on the road to get huge

crunches zijn misschien beter voor je buikspieren. en idd opdrukken is gewoon een kei goede oefening voor je borst en triceps!
    gr

Comment

hier krijg je echt geen massa van..

Comment

Originally posted by erik1982
        crunches zijn misschien beter voor je buikspieren. en idd opdrukken is gewoon een kei goede oefening voor je borst en triceps!
        gr
        en schouders en buik en rug en benen
        opdrukken train je al je spieren (niet allemaal even intensief maar je hebt ze alemaal nodig)
        Who's the Chef

Comment

twas ook een beetje voor de fun enzo niet als speciale fitness workout
          on the road to get huge

Comment

Omdat ik geen krachttrainten kan/mag doen meer, ga ik nu ook vaak opdrukken, elke dag even 60 keer ofzo, en pffffff in het begin voelde ik het echt goed aan mijn schouders!
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

als je daar zin in hebt om dat in de tuin te doen zou ik als ik jou was 2 dumbells met verwisselbare gewichten kopen en wat het allermooist zou zijn een bankdruk! Daarmee kan je bankdrukken + als bankje gebruiken. Maar dit kost echt wel veer, die bankdruk. Gewichtjes kun je aardig goedkoop vinden. Die bankdruk kun je 2-e hands voor 200 euro vinden maar zijn niet allemaal te vertrouwen en als je een nieuwe koopt en je wilt een vertrouwbare kan ej wel op 1500 eurie rekenen...erg duur. En inderdaad crunches zijn beter dan sit-ups

Crunches zijn goed thuis te doen, ik merkte best snel resultaat en het gaat ook snel beter.

Succes!

Comment

ik heb thuis alles al friend... ik kan thuis bankdrukken enzo.. alleen ik zei toch dat het focking heet was waar die spulle staan en had nie veel sin dus deed ik wat dinge ff in de tuin. trouwens ik deed ook crunshes ik haal die dinge altijd door mekaar
                Last edited by hardcoremenneke; 03-07-2006, 18:50.
                on the road to get huge

Comment

train jij thuis of in de gym?

Comment

Ja, wat ik zelf zou hebben gedaan in zo een situatie, is mijn top opdrukken verleggen.
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

of one arm push ups gaan doen

Comment

Ook altijd wel leuk ja, of opdrukken en klappen tussedoor, kvind dat mijn persoonlijke top opdrukken ook wel omhoog mag
                        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

fly. ik train thuis , de meeste gym's late mijn denk ik niet eens toe joh.. ik ken wel iemand van 14 die als bijbaantje fitness intstructeur is ( zo gespierd is hij niet, of ie der veel verstand van heeft, i don't know ) maar over het algemeen kun je pas vanaf je 16e echt krachttraning en voor massa gaan in een sportschool d8ik
                          on the road to get huge

Comment

iedereen die het wil mag toch aan krachttraining doen eventueel onder supervisie van een medewerker daar in de sportschool
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

ik had ook gelezen ergens dat je spiercellen anders reageren op oefeningen met gewichten eraan dan zonder maar weet niet precies hoe en waarom enzo, maar ik zou dus bijv: crunches doen en ook crunches met dumbells. Vroeger deed ik welles tussen de 500 en de 700 crunches per avond in setjes van 100. Best zwaar na een tijdje en het is ook niet nodig vind ik. Ik doe nu meestal met gewichten op de sportschool, en gewone chrunches en op de machines.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X