Borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst

Hey,

Ik ben over het algemeen heel tevreden over mijn lichaam, alleen ik heb van die puffy nipples ( grote tepel die helemaal naar voren staat).
    Zou iemand mij kunnen zeggen hoe ik dat kan veranderen, en weet ook iemand hoelang dat ongeveer duurt? Het ziet er echt niet uit.
    Alvast bedankt!

Greetz
    Last edited by nbaa; 25-07-2006, 18:05.

Wat is fluffy?
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Lichte vorm van gyno ofzo?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja een lichte vorm van gyno.

Comment

Originally posted by nbaa
          Hey,

Ik ben over het algemeen heel tevreden over mijn lichaam, alleen ik heb van die puffy nipples ( grote tepel die helemaal naar voren staat).
          bedankt!
          Greetz
          zo een als op die ene reclame waar je je sonnebrilletje aan kunt hange ?

on the road to get huge

Comment

Ben je er al eens mee naar je huisarts geweest?

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Denk dat het eerder vet zal zijn het word nogal snel gyno, voel je iets hard onder de tepel ? ? ?

Comment

borst

Nee, alleen maar zacht.

Comment

Is gewoon overtollig vet

Comment

hehe heb ik ook (powerlifter !), het antwoord luidt: cutten!
                    pl log:

Comment

Ik heb eens wat rondgezocht op internet man en ik zag iemand die had dat vrij erg en die trainde zijn borst vrij veel en was erg droog en toen was het zwaar minder geworden maar ik weet niet of dit waar is ofzo... veel meer heb ik er niet over gevonde behalve dat je er aan kan laten chirurgeren maar dat zou ik echt nooit doen man, ga idd naar je huisarts en vraag daar maar

Comment

hoezo niet?

adn wordt het op de scheidngslijn van de tepel end e huid opengehaald..zie je nix van..

trouwens ..ik heb het eeen HEEEEEEEL klein beetje maar ik voel wel hardde stukjes eronder :S??

volgens mij is dat niet ehct goed ofwel ?

ookal heb ik het nauwlijks..

en nu cutten helpt niet want mijn vet% is al heel laag op het moment

Comment

o oke ik weet ook niet hoe het gaat maar denk goed na over wat je met je lichaam doet man, het kan goed zijn ik weet het niet. Informeer bij mensen die het hebben laten doen en de resultaten en waar enzo.

Comment

jup jup maja ik heb het alleen ;sochtends..best raar eigenlijk en ik heb het ook heel weinig.. nauwlijks zichtbaar

maar sommgie mensen hebben het echt erg..best wel snue..en als ike r daar 1 van was..zou ik er echt wat aan laten doen

Comment

ik heb ooit op tv een man gezien die graag acteur wilt worden en heeft ook een bruut lichaam en bitch tits hij heeft zich laten opereren en was mooi gelukt. is niets vreemds hoor zijn er genoeg die er ook last van hebben maar ik zou toch effe langs de huisarts gaan en als het nodig is onder het mes...
                              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X