Hoeveel biceps training ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel biceps training ?

Wanneer jullie de biceps trainen hoeveel verschillende oefeningen doen jullie dan met hoeveel gewicht en hoelang ?

ik doe zelf 1 oefening, agz ik hem bij me rugtraining doe en dus ze al helemaal uitput. ik doe op dit moment sets van 12x, 10x, 8x en 6x waarbij ik atm gewicht gebruik beginnend vanaf 15 naar 18 kilo.. Maargoed aankomende training(morgen) hoop ik daar weer overheen te zitten.

btw, ik doe bicep curl of dumbell curl.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

2a 3 oefeningen van 3a4 sets. ligt aan me vorm van de dag. maar meestal 2oefeningen en dat zijn een preacher curl variant. die iets anders gaat en een dumbel curl. heb ik nog de vorm komt er of een hamer curl of concentration curl bij. dit 1x in de week

Comment

3 verschillende oefeningen, preacher curls, een variant en hammer curls of concentration curls of incline curls. Ik doe al deze 4x6 en 2 keer per week.

Comment

Barbell curl Ez 4 sets van 6 reps in pyramidevorm, en dan 3-4 sets scott dumbell curl van 6 reps met dezelfde dumbells, meestal 16-18 kg, soms nog 2-3 setjes concentratiecurl van 8 reps.
          Dit alles in supersets met triceps.
          Brear.

Comment

1 - 2 oef 3 setjes 10-6-6

div oef
            Who's the Chef

Comment

Een beginner heeft genoeg aan zo zwaar mogelijk barbellcurls. Als je wat verder bent kun je er alternate dumbellcurls aan toevoegen of eventueel incline dumbellcurls. Als vervolgens de onderkant biceps achterblijft heb je een reden om er preachercurls aan toe te voegen. Zelf doe ik 4 oefeningen:
              -barbellcurls voor kracht en massa (5 sets)
              -preacher dumbellcurls (3 sets)
              -liggende cablecurls met smalle grip voor buitenste kop (3 sets)
              -incline hammercurls voor de brachialis (3 sets)
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

1 Oefening - 2x per week.

Comment

ik ga dat ene schematje doen wat ze op bodybuilding.com doen dat 15 minuten non stop geval
                  on the road to get huge

Comment

Waar kan ik dat schema vinden waar je het over hebt??

Comment

Originally posted by g.o.a.t View Post
                      Waar kan ik dat schema vinden waar je het over hebt??
                      Volgens mij is dat het schema waar je een 'volledige' armtraining doet in 15 minuten; bi's en tri's oefeningen:

Barbell curl, lying tricep extentions, dumbbell curls, chinns,
                      Barbell curl, lying tricep extentions, dumbbell curls, chinns, etc...

15 minuten lang van 70 tot 100 %.

Probeer het eens.

Ot: doe 3 oefeningen; concentration-/ dumbbell- en hammer curls.

3 sets: 12-10-8 reps.
                      Bodybuilding isn't 90 minutes in the gym... It's a lifestyle. - Lee Priest

Comment

3 oef. van elk 4 sets(12,10,8,6 herh.)Om de 6 weken verander ik m'n oef.

Comment

ik doe nu zon 3 verschillende oefeningen van ook 3 a 4 sets per oefening. Mijn nieuwst ingevoegde oefening is de close grip barbell curl. Ook doe ik preacher curls. en, ik ben de naam even kwijt, die barbell curl aan dat touw. En dumbell curls op de knie. Ik zou veel oefeningen opzoeken zodat je na een tijdje nieuwe oefeningen in kan voegen dit stimuleert de spiergroei

Comment

1 oefening van drie sets 2x per week.
                            liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Dat touw wat gebruikt word om je tri's te trainen gebruik ik sinds kort voor me bi's.. Echt super oefening!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X