beste dumbell oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dav1t0 View Post
    weet ik. Maar sportschool kom je toch pas in met je 16e? of eerder maar dan kan je volgens mij geen krachttraining doen enzo.. Zo is t iig bij ons.
    Dit is bij iedere sportschool anders. Bij de sportschool waar ik train is geen leeftijdsbeleid. Wel zal je worden afgeraden om zwaar te gaan trainen als je nog zo jong bent.

Ik ga er ook een beetje vanuit dat iemand de mogelijkheid heeft om in een sportschool te trainen. Ik denk ook niet dat als je 14 bent dat je het geld hebt om te kunnen investeren in fitnessapparatuur.

gr

Comment

Zou zeer zeker een sportschool zoeken waar je op die leeftijd mag trainen ipv thuis aanrommelen!
      Begeleiding is juist dan enorm belangrijk zoals al vaak gezegd, die is echt alleen op een goede sportschool afdoende te vinden.
      Is en blijft in mijn ogen de beste manier, er zijn er heus wel die het anders doen en waar het goed mee gaat maar dat zullen eerder uitzonderingen zijn dan regel...

Comment

de sportscholen bij ons in terneuzen moet je geen bepaalde leeftijd hebben om binnen te komen wel is het zo dat er word geadviseerd als je op jonge leeftijd gaat trainen om dan een begeleider aan te vragen die je advies geeft hoe ver je kan gaan of misschien andere soorten van trainen bijvoorbeeld conditietraining wat ook al eerder genoemd was
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Als ik jou was zou ik me bezig houden met met conditie training. Verder een beetje opdrukken en buikspieroefeningen. En als je de leeftijd hebt bereikt om naar de sportschool te gaan, begin dan met begeleid trainen.
          Als je daar een paar maanden mee bezig bent kun je verder gaan met wat meer krachtoefeningen.
          gr

Comment

Er is niks mis mee om nu al aan krachttraining te doen Maar wel onder goede begeleiding. lees maar de antwoorden van Shannasse Ze geeft je goede info.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Oei ik zou hier echt nog wel even mee wachten, ik ben zelf ook een beetje te vroeg begonnen en daar heb ik wel spijt van gekregen. Als je het dan toch wilt doen, kan je het beste het advies van iedereen hier opvolgen en iemand meenemen die je erin kan begeleiden!

Comment

is het eigenlijk goed als je bvb je biceps meerdere dagen na mekaar trained?? neej zeker?? hoelang pak je best rustpauze voor je eenzelfde spiergroep weer traint

Comment

Nee dat is niet goed. Hoeveel dagen je rust moet hebben is afhankelijk van hoe hard je je biceps getraint hebt. Als je bijvoorbeeld 1 oefening doet, waarbij je ook nog 1 oefening rug hebt gedaan volstaat 2 dagen wel. Maar als je 3/4 oefeningen rug doet, en nog één of twee oefeningen biceps erbij, waarbij je je biceps tot failure traint, moet je ongeveeer 5 dagen rust hebben.

grtz
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Je kunt er het beste minimaal 48 uur tussen laten. maar zoals david al zei het ligt ook aan de zwaarte van je training. 1x per week tot failure trainen is meer dan genoeg. dan heb je ook genoeg rust.
                    gr

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                      moet je ongeveeer 5 dagen rust hebben.
                      5 dagen rust is wel veel kan ook minder hoor met mss zelfs betere effecten lijkt me
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Nouja, je traint om te beginnen dan dus heel erg zwaar, waardoor 2 dagen zeker niet genoeg is. En verder heb je ook nog andere spieren die moeten herstellen en energie van je lichaam vragen. Daarom kom je echt wel aan die 5 dagen.
                        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X