beste dumbell oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beste dumbell oefeningen

ik heb niet meer zoveel tijd wat zijn de beste dumbell oefeningen om het hardst te groeien (meeste resultaat) het gaat vooral om mijn bi en triceps dus welke dumbell oefening(en) zijn het beste voor het meeste resultaat?

want ik heb wel is gelezen dat dat voor iedereen anders is maar dat de basisoefeningen meestal toch het beste werken ofzo

alvast bedankt
    Owner of the Iron Playground.

Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. kies links excersises typ in welk materiaal je gebruikt in dit geval dumbel kies voor welke spiergroep en/of isolation of niet en je ziet de oefeningen, klaar.
    on the road to get huge

Comment

heel handig

hartstikke bedankt!
      Owner of the Iron Playground.

Comment

ik begrijp jou niet hoor
        je ben nog geen 14 jaar
        je moet nog helemaal niet snel willen groeien man
        is niet goed voor je lichamelijke ontwikkeling
        doe het nou maar rustig aan en liefst onder begeleiding
        Who's the Chef

Comment

loool op die leeftijd konden spieren me nog niet eens boeien.. zat ik met pokemon kaartjes te gooien

serieus je bent nog veel te jong.. en zoals been zegt neem begeleiding anders ga je problemen krijgen

Comment

ja jonge ik snap je motivatie maar ze hebben wel gelijk
            on the road to get huge

Comment

Mij leek fitness ook leuk op die leeftijd. Het beste is toch gewoon om alles met lichaamsgewicht te doen. Situps, pushups, en wat optrekken aan de boom is echt geen probleem
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Je kunt wel degelijk dumbelloefeningen doen. Maar dan moet je, je zeker goed laten begeleiden en niet zwaar gaan.
                Het beste is denk ik toch om een standaart trainingsschema te gebruiken met fitness apparatuur. De kans dat je die oefeningen fout doet is wat kleiner.
                Wat ik je aan zou raden is om gewoon lekker te trainen en vooral veel kennis op te doen over trainen, voeding en de opbouw en de werking van spieren. Maar wacht met voluit te gaain trainen tot je uitgegroeid bent!!
                Conditie training is ook niet verkeerd omdat je hiermee je cardiovasculaire systeem in yopconditie brengt. hiermee kun je je voordeel mee doen als je voluit gaat trainen.
                Ik zeg dit niet omdat ik je het niet gun maar omdat het erg jammer zou zijn als je nu je lichaam verknalt en daarmee het plezier in een geweldige hobby verkloot. En je hebt maar één lichaam waar je nog een hele tijd mee moet doen!

Succes!!
                gr

Comment

Wel weer een beetje duur om voor zulke lichte oefeningen allerlei apparatuur te kopen, maarja dan heb je het wel vast in huis. Ik zou me persoonlijk toch nog niet aan gewichten wagen, tot je 15 / 16 bent. Lijkt me ook moeilijk om altijd op laag gewicht te blijven trainen, op een gegeven moment wil je toch wel eens een x flink knallen..

Grtz

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    ik heb niet meer zoveel tijd wat zijn de beste dumbell oefeningen om het hardst te groeien (meeste resultaat) het gaat vooral om mijn bi en triceps dus welke dumbell oefening(en) zijn het beste voor het meeste resultaat?

want ik heb wel is gelezen dat dat voor iedereen anders is maar dat de basisoefeningen meestal toch het beste werken ofzo

alvast bedankt
                    Ga nou maar eerst lekker met de toestellen aan de gang en pak dan de dumbels maar niet te zwaar leer eerst alles goed uit tevoeren. Je pezen en aanhechtingen groeien vele malen langzamer dan je spieren.
                    Je wilt graag, maar als je niet rustig opbouwd kan je problemen krijgen met je pezen en aanhechtingen.
                    Trainen doe je met beleid.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                      Wel weer een beetje duur om voor zulke lichte oefeningen allerlei apparatuur te kopen, maarja dan heb je het wel vast in huis. Ik zou me persoonlijk toch nog niet aan gewichten wagen, tot je 15 / 16 bent. Lijkt me ook moeilijk om altijd op laag gewicht te blijven trainen, op een gegeven moment wil je toch wel eens een x flink knallen..

Grtz
                      Hij kan naar de sportschool gaan, dan moet hij geen apparatuur kopen. En op je 15/16 ben je ook nog helemaal niet volgroeid.
                      "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

weet ik. Maar sportschool kom je toch pas in met je 16e? of eerder maar dan kan je volgens mij geen krachttraining doen enzo.. Zo is t iig bij ons.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                          weet ik. Maar sportschool kom je toch pas in met je 16e? of eerder maar dan kan je volgens mij geen krachttraining doen enzo.. Zo is t iig bij ons.
                          Wel degelijk waar ik woon.

Comment

In Belgie vormt dat naar mijn weten geen probleem, wist niet dat het in Nederland zo was.
                            "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Originally posted by yamato View Post
                              In Belgie vormt dat naar mijn weten geen probleem, wist niet dat het in Nederland zo was.
                              Is in Nederland ook geen probleem hoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X