Ik train nu ongeveer een jaar maar wil steeds serieuser gaan trainen. Mijn doel is om groter te worden en droog te blijven. In de sportschool waar ik zit zijn veel mensen bezig met veel eten en veel voor massa gaan maar wil dan toch liever iets minder snel groter en vrij droog blijven.
Ik ben 17 jaar en word in juli 18 jaar. Ik ga op dinsdag naar school tot half 2 en de andere doordeweekse dagen werk ik van 9 tot 18 uur. Mijn bedoeling is nu om gelijk uit mijn werk te gaan trainen zodat ik niet met een volle maag train en niet al te laat thuis ben ( uiterlijk 21 uur word het dan denk ik).
Ik heb het volgende trainingsschema zelf gemaakt. Oefeningen bekijk ik per dag...in dit schema dus alleen de dagen en de spiergroepen. Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden, met eventuele op of aanmerkingen. Hartelijk dank alvast!
Maandag: Rug + Biceps
Dinsdag: Schouders + Triceps
Woensdag: Rust/zwemmen
Donderdag: Biceps + Benen
Vrijdag: Borst + Triceps
Zaterdag: Conditie + Benen + Onderarmen
(Buik elke dag)
Ik doe bij elke oefening 4 sets, de 1e set: 15/20 reps, de 2e set: 13 reps, de 3e set: 12 reps, de 4e set: 10 reps
Ik train ongeveer 60/90 minuten per dag.
Ik ben 17 jaar en word in juli 18 jaar. Ik ga op dinsdag naar school tot half 2 en de andere doordeweekse dagen werk ik van 9 tot 18 uur. Mijn bedoeling is nu om gelijk uit mijn werk te gaan trainen zodat ik niet met een volle maag train en niet al te laat thuis ben ( uiterlijk 21 uur word het dan denk ik).
Ik heb het volgende trainingsschema zelf gemaakt. Oefeningen bekijk ik per dag...in dit schema dus alleen de dagen en de spiergroepen. Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden, met eventuele op of aanmerkingen. Hartelijk dank alvast!
Maandag: Rug + Biceps
Dinsdag: Schouders + Triceps
Woensdag: Rust/zwemmen
Donderdag: Biceps + Benen
Vrijdag: Borst + Triceps
Zaterdag: Conditie + Benen + Onderarmen
(Buik elke dag)
Ik doe bij elke oefening 4 sets, de 1e set: 15/20 reps, de 2e set: 13 reps, de 3e set: 12 reps, de 4e set: 10 reps
Ik train ongeveer 60/90 minuten per dag.
Comment