Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nope dit is geen goed plan, je benen zou je apart moeten pakken, dit zijn gigantische spiergroepen, die verdienen elk wat xtra aandacht, een voorbeeldje voor 4 dagen zou zijn:
Borst/biceps
Benen
Rug/Triceps
Schouders/buik
Maar als je de tijd hebt is naar mijn idee dit ideaal:
Persoonlijk hou ik niet van veel sets per oefening, ik doe slechts 1 goede maar zware set per oefening, maar zorg er wel voor dat ik de spieren vanuit iedere hoek pak, maar ieder zijn voorkeur.
Zou het schema van Riki aanhouden maar persoonlijk biceps na rug en triceps na borst doen. Benen zeker op een aparte dag.
Verder van elke spiergroep 3 oefeningen, setjes van maximaal 4x8 ( 3x8 mag ook ).
Daarbij bulken en voldoende rust nemen.
Voor massa geldt kort en zwaar.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 31 2003,18:25)]Zou het schema van Riki aanhouden maar persoonlijk biceps na rug en triceps na borst doen. Benen zeker op een aparte dag.
[QUOTE]
Hier hoor ik steeds andere dingen over...
Wat is nou uiteindelijk het beste combinatie?
Rug/biceps en Borst/tricpes of andersom?
"Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 31 2003,18:25)]Zou het schema van Riki aanhouden maar persoonlijk biceps na rug en triceps na borst doen. Benen zeker op een aparte dag.
Hier hoor ik steeds andere dingen over...
Wat is nou uiteindelijk het beste combinatie?
Rug/biceps en Borst/tricpes of andersom?
Maakt niet zoveel uit, maar met een dag rust er minimaal tussen, vind ik persoonlijk rug/triceps, borst/biceps het beste, aangezien je met de rug al de biceps xtra belast, kan je in mijn opinie de biceps minder hard trainen als je ze in dezelfde sessie doet, etc
Payeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment