Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind het moeilijk om er iets over te zeggen bij vrouwen, wat ik zou doen, aangezien defenitie meer het doel zal zijn dan massa, is correcte langzame training, maar met hoge reps, dus tussen 15-20. En Natuurlijk het gebruiklijke aan cardio (steps, aerobics etc.)
Grtz
Ps: je hebt toch zo'n mooi boek, kijk in de spiegel purple en naar je proporties, en aan de hand daarvan zou je bijvoorbeeld kunnen kijken, ik heb iets meer zijkant schouder nodig etc. Maar nogmaals vind het voor vrouwen erg moeilijk (omdat ik een man ben).
Maar aangezien ik een vrouw ben en geheel naturel train, zal ik nooit enorm in massa aankomen en dus altijd een vrouwelijk figuur houden...
Maar op afraden van Curiosio en mijn trainer doe ik dus bijna geen cardio... i.v.m. het lage vetpercentage dat ik heb... En wil natuurlijk ook niet dat beetje massa kwijtraken wat ik al heb opgebouwd...
Citaat[/b] (Purple @ Jun. 13 2003,21:48)]Riki mijn bedoeling is ook wat massa erbij.
Maar aangezien ik een vrouw ben en geheel naturel train, zal ik nooit enorm in massa aankomen en dus altijd een vrouwelijk figuur houden...
Maar op afraden van Curiosio en mijn trainer doe ik dus bijna geen cardio... i.v.m. het lage vetpercentage dat ik heb... En wil natuurlijk ook niet dat beetje massa kwijtraken wat ik al heb opgebouwd...
Purple gewoon zo doorgaan en je komt er wel dat weet ik zeker. Je hebt een trainer die weet waar hij het over heeft merk ik dus..
Citaat[/b] (Purple @ Jun. 13 2003,21:48)]Riki mijn bedoeling is ook wat massa erbij.
Ah, oki, maar toch zou ik als vrouw zijnde hoog in de reps gaan. Ik zeg dit omdat ik in mijn begin jaren (wist toen er niet veel van, nu misschien een beetje) hoge reps deed. Ik kreeg hierdoor wel wat massa, maar kreeg een geweldige vorm/tone (weet niet hoe ik het in het nl moet benoemen).
Riki ze zegt dat ze haar gewonnen massa niet kwijt wil dus hoog in reps is dan niet verstandig.
Ik denk echt dat zoals ze het nu doet heel erg goed is.
Goede begeleiding en een goed schema
Ik heb natuurlijk ook een hoop aan dit board gehad, weet nu een beetje wat ik allemaal doe en waarom. En Jack die mij een hele boel heeft geholpen met de voeding...
(En Purple vraagt zich een klein beetje af of Riki wel goed de topics leest...)
Citaat[/b] (Purple @ Jun. 13 2003,22:25)]Thank Mr. C.
Ik heb natuurlijk ook een hoop aan dit board gehad, weet nu een beetje wat ik allemaal doe en waarom. En Jack die mij een hele boel heeft geholpen met de voeding...
Riki geeft de stackers 2 maar de schuld , ik verloor met de hoge reps geen massa Cur, kwam alleen droge spieren aan (erg langzaam welliswaar), maar de shape/tone was perfect, iets wat je als je het fysiek van een Monica Brandt wil bereiken, werkt.
Als ik het fysiek al Monica wil halen zou ik op z'n minst nog 15kg in spiermassa moeten aankomen, dan is cardio niet echt bevorderlijk voor mijn spieropbouw... Ik doe wel Cardio hoor maar gewoon geen uren meer...
Maar vergeet niet dat niet alles wat bij jou heeft gewerkt bij mij ook zo zal zijn.
Maar Riki moet zeggen dat jij toch wel heel anders in elkaar zit dan de meeste anderen hier op het board en echt zo heel anders reageerd op bepaalde producten dan de rest hier, wat dat betreft zit je volgens mij heel appart in elkaar... Tuurlijk verschild iedereen van elkaar, maar jij hebt heel erg uitzonderlijk veel gepresteerd in kortere periodes dan iedereen hier moet ik zeggen...
Citaat[/b] (Purple @ Jun. 13 2003,22:25)]Thank Mr. C.
Riki geeft de stackers 2 maar de schuld , ik verloor met de hoge reps geen massa Cur, kwam alleen droge spieren aan (erg langzaam welliswaar), maar de shape/tone was perfect, iets wat je als je het fysiek van een Monica Brandt wil bereiken, werkt.
Grtz
Ben ik in zoverre met je eens dat Purple vooral niet droger moet maar massa moet winnen. 15kg zoals ze al aangeeft.
Bij mannen ligt dat vaak anders.
15-20 reps wordt vooral gedaan door fitnessboys/modellen die geen massa meer willen/mogen aankomen, maar wel een perfecte shape willen hebben, dat Riki toch iets massa won was waarschijnlijk omdat hij toch meer at dan dat dit slag mensen doet..
Voor massa opbouw voor purple, dus geen vet (nouja, heeeeel klein beetje dan ) maar alleen droge massa, dan zijn 10-12 reps heel goed, dus klopt dat schema van je wel aardig!
Uiteraard in combinatie met een verschrikkelijk dieet van Mr J
Citaat[/b] (Jack @ Jun. 13 2003,23:36)]15-20 reps wordt vooral gedaan door fitnessboys/modellen die geen massa meer willen/mogen aankomen, maar wel een perfecte shape willen hebben, dat Riki toch iets massa won was waarschijnlijk omdat hij toch meer at dan dat dit slag mensen doet..
Voor massa opbouw voor purple, dus geen vet (nouja, heeeeel klein beetje dan ) maar alleen droge massa, dan zijn 10-12 reps heel goed, dus klopt dat schema van je wel aardig!
Uiteraard in combinatie met een verschrikkelijk dieet van Mr J
I rest my case !
Anyhows Purple mocht het nou niet werken, denk dan nog even aan wat Oome Riki zei, ik zit waarschijnlijk net ff wat anders in mekaar als de rest. Maar die opmerking van Jack is wel terecht, dat klopt helemaal Jack, ik at toen al meer.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment