hallo mensen,
ik ben sinds deze maand eigenlijk weer begonnen met intensief trainen na een tijd van onregelmatig trainen, nu wil ik flink wat aankomen in spiermassa en heb daarvoor zelf een 4 daagse spilt opgesteld. nu wilde ik aan jullie vragen of deze goed in elkaar steekt of wat er mssn juist nog onbreekt. hier is mn trainingsschema.
maandag: borst, biceps
bench press
decline flye
close grip inline bench press
dumbell pullover
incline flye
biceps:
concentration curl
precher curl (toestel)
standing curl
dinsdag: rug triceps en bovenbenen
rug:
Shoulder shrugs
Neck pull-downs
zagen
bent over rows
triceps:
one arm pull down
press down
dippen
overhead dumbell extension
bovenbenen:
front lunges
squat
toestel ( weet ff de naam niet maar zit je op en moet je met je benen het gewicht naar boven duwen)
woensdag rust
donderdag: schouders kuiten en billen
schouders:
behind neck press
front raises
lateral raises
upright rowing
kuiten:
toestel, weet de naam ff niet
seated barbell raises
billen:
front lunges en squatten
vrijdag: borst en supersets
ik hoop dat jullie mij een kunnen helpen zodat ik op de goede weg raak. oja, mn buikspieren train ik altijd thuis 3x per week. (dmv wasborddieet schema).
ik train mn borst express 2x per week omdat ik die wat voller wil hebben. verder weeg ik 67kb en vetpercentage van 12,9%
bedankt alvast voor de tips..
groeten william
ik ben sinds deze maand eigenlijk weer begonnen met intensief trainen na een tijd van onregelmatig trainen, nu wil ik flink wat aankomen in spiermassa en heb daarvoor zelf een 4 daagse spilt opgesteld. nu wilde ik aan jullie vragen of deze goed in elkaar steekt of wat er mssn juist nog onbreekt. hier is mn trainingsschema.
maandag: borst, biceps
bench press
decline flye
close grip inline bench press
dumbell pullover
incline flye
biceps:
concentration curl
precher curl (toestel)
standing curl
dinsdag: rug triceps en bovenbenen
rug:
Shoulder shrugs
Neck pull-downs
zagen
bent over rows
triceps:
one arm pull down
press down
dippen
overhead dumbell extension
bovenbenen:
front lunges
squat
toestel ( weet ff de naam niet maar zit je op en moet je met je benen het gewicht naar boven duwen)
woensdag rust
donderdag: schouders kuiten en billen
schouders:
behind neck press
front raises
lateral raises
upright rowing
kuiten:
toestel, weet de naam ff niet
seated barbell raises
billen:
front lunges en squatten
vrijdag: borst en supersets
ik hoop dat jullie mij een kunnen helpen zodat ik op de goede weg raak. oja, mn buikspieren train ik altijd thuis 3x per week. (dmv wasborddieet schema).
ik train mn borst express 2x per week omdat ik die wat voller wil hebben. verder weeg ik 67kb en vetpercentage van 12,9%
bedankt alvast voor de tips..
groeten william
Comment