Trainings/kuur-schema..??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thx boys, zal wel lukken...

Comment

Originally posted by HAGI View Post
      Hallo Erik,

Ik ben al bijna 4 jaar aan het fitnessen, en ben puur van 65kg naar 78kg gegaan. Vervolgens 1 kuur in 2005 (kan je ook lezen onder sectie anabolen)ben toen naar de 84 en na me 2 kuur in 2006 naar de 90 gegaan. Dus degelijk resultaat heb ik wel geboekt (totaal 25kg) denk ik. Volgens mij kan je dat niet kweken althhans resultaat boeken als je geen verstand van fitnes heb. Ik beweer ook niet dat ik een prof oftewel bodybuilder ben, ben maar een 'simpel' fitnesser met een sportverleden.
      En zoals ik het ook eerder zij; "Misschien zijn het al antwoorden die ik al weet, maar voor alle zekerheid ter bevestiging vraag ik het alsnog". Ik schaam me er ook niet voor wat ik niet weet. En inderdaad ik weet niet wat 'last of 'traps' zijn..???? Maar dat sluit niet uit dat ik het nooit getraind heb, of wel...????
      En de motivators of fitt-instructeurs zijn dan degelijk minder in kennis gesteld, aangezien ik na 4 jaar 'last' en 'traps' niet ken.
      Ik train bij een redelijk grote fitness centrum en geen Bodubuilding centrum. Een gemiddelde normale fitnesser die daar op de vloer loopt zit veel lager met zijn stats. vergeleken met de jongens die ik hier heb leren kennen. Dat zegt al genoeg wat betreft kennis, vind ik.
      Ik weet dat ik goed train en dat ik voldoende vooruit ben gegaan. Alleen wat Been en Farmboy zegt betreft het schema, moet gewoon aantal oefeningen beperken. Dat zal beter zijn wat betreft schema, dan nog ik heb al me resultaten geboekt in het verleden met 'mijn' trainingsschema.
      En het reden dat ik alles open en eerlijk vraag is gewoon of er uberhaupt nog dingen zijn wat verbeterd kan worden. Ik vraag liever 2x dan dat ik een verkeerde stap zet.
      Maar waarschijnlijk denken sommigen hier van ohw kijk nou wat een domme vraag die heeft vast geen verstand ervan of die is pas begonnen en wil direct spuiten..??!! Geloof me maar, ik weet heel goed waar ik mee bezig ben..!! Sorry ben ook geen type die zich uitsloof op de site als mr.Schwarzenegger met zijn theorieverhalen en die in praktijk niks voorsteld.
      Maar nogmaals bedankt voor je zorgen om me gezondheid en sorry voor het mindere engels...

Mvgr,

Hagi
      Volgens mij heb je de strekking van mijn bericht niet helemaal begrepen.
      Ik beweer niet dat je er geen verstand hebt. Ook zou je die resultaten kunnen boeken zonder enig verstand van zaken of kuurtjes.
      Ik benzelf in 4 jaar van 72kg naar 104kg gegaan zonder iets te gebruiken. Enkel door goede voeding en training. Ook mijn stats zijn goed te noemen.
      De vragen die jij steld over je trainingsschema zoals het aantal oefeningen zou erop kunnen wijzen dat je niet optimaal traint.
      Door het optimaliseren van je schema zou je al meer kunnen vooruitgaan zonder dat je aan een kuur begint.

De theorie achter het trainen is zeer belangrijk. Veel info is in het engels en namen van oefeningen worden in Nederlandstalige teksten rechtstreeks overgenomen vanuit het engels. Daarom zou je ervan uit kunnen gaan dat wanneer iemand zich in trainingsachtergronden ook bekend is met de engels benaming van de (meeste) oefeningen.
      Neemt echter niet weg dat jij niet goed zou kunnen trainen. Maar het zou zonde zijn dat wanneer je meer uit je training zou kunnen halen en dat niet doet, en dan aan het kuren begint.

En dat je open eerlijk dingen vraagt is altijd goed! Hiermee vergoot je de kennis over het trainen. Het forum is immers bedoeld voor het stellen van vragen en het discusiƫren over trainen e.d..
      Ook ben ik het met eens dat er een aantal personen zijn die je van alles kunnen vertellen over de sport, een beetje intressant lopen te doen en je met allemaal vage "wetenschappelijke" studies om de oren slaan en er in de praktijk niets van bakken. Want in de sportschool moet het gebeuren!

succes met trainen en kuren!
      En hou ons op de hoogte van je progressie!

grts

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Volgens mij heb je de strekking van mijn bericht niet helemaal begrepen.
        Ik beweer niet dat je er geen verstand hebt. Ook zou je die resultaten kunnen boeken zonder enig verstand van zaken of kuurtjes.
        Ik benzelf in 4 jaar van 72kg naar 104kg gegaan zonder iets te gebruiken. Enkel door goede voeding en training. Ook mijn stats zijn goed te noemen.
        De vragen die jij steld over je trainingsschema zoals het aantal oefeningen zou erop kunnen wijzen dat je niet optimaal traint.
        Door het optimaliseren van je schema zou je al meer kunnen vooruitgaan zonder dat je aan een kuur begint.

De theorie achter het trainen is zeer belangrijk. Veel info is in het engels en namen van oefeningen worden in Nederlandstalige teksten rechtstreeks overgenomen vanuit het engels. Daarom zou je ervan uit kunnen gaan dat wanneer iemand zich in trainingsachtergronden ook bekend is met de engels benaming van de (meeste) oefeningen.
        Neemt echter niet weg dat jij niet goed zou kunnen trainen. Maar het zou zonde zijn dat wanneer je meer uit je training zou kunnen halen en dat niet doet, en dan aan het kuren begint.

En dat je open eerlijk dingen vraagt is altijd goed! Hiermee vergoot je de kennis over het trainen. Het forum is immers bedoeld voor het stellen van vragen en het discusiƫren over trainen e.d..
        Ook ben ik het met eens dat er een aantal personen zijn die je van alles kunnen vertellen over de sport, een beetje intressant lopen te doen en je met allemaal vage "wetenschappelijke" studies om de oren slaan en er in de praktijk niets van bakken. Want in de sportschool moet het gebeuren!

succes met trainen en kuren!
        En hou ons op de hoogte van je progressie!

grts

Ik zeg niet dat je het slecht bedoelde, maar kwam alleen beetje verkeerd over vandaar m'n reactie. Maar juist om mijn resultaten hoger te stellen kwam ik met die vragen. En inderdaad met de dag leer je dingen erbij. Zou ook gewoon me eigen schema houden tijdens het kuren, maar juist voor een beter resultaat vroeg ik om een 'betere' schema. Misschien lag het aan m'n vraagstelling vandaar dat je het waarschijnlijk zo interpreteerde, maar jah tis nu duidelijk. We bedoelen het allebei goed...
        Trouwens dit word mijn 3e kuur (1 in 2005 en 1 in 2006) en okt.2007
        Maar thx voor je reactie.

Mvg

HAGI

Comment

Originally posted by Farmboy View Post

greetz

Nee klopt, deze oefening doe ik tijdens elke schouder oefening. Althans tis niet hetzelfde oefening maar ook wel voor de achterkant van schouder. Tis namelijk de oefening op apparaat waar je je fly's (borst) traint. Alleen deze keer zit je er anders op, ipv je rug tegen de rugleuning met je borst ertegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X