Ben nu bezig met de trainingsmethode van Matt Roberts (weet niet of iemand dat wat zegt). Is een soort van split-schema. Een training voornamelijk de borst, biceps en schouders andere training de rug, triceps en ook nog wat andere schouderoefeningen. Heb zelf nog bij de een de buikspieren erbij gedaan en bij de andere de beenspieren. Train drie keer per week, om en om de verschillende groepen. Schema werkt goed voor mij.
Nu heb ik mij al vaker laten vertellen dat het goed is om na bijvoorbeeld 2-3maanden je schema aan te passen. Is het dan nodig om al je oefeningen te veranderen of kan je ook gewoon je trainingsoort aanpassen? Doe nu de stripping principe. Zou het dus voldoende zijn om na een tijd bijvoorbeeld over te stappen naar powertraining om je spieren opnieuw wakker te schudden?
Ciao Fernand
Nu heb ik mij al vaker laten vertellen dat het goed is om na bijvoorbeeld 2-3maanden je schema aan te passen. Is het dan nodig om al je oefeningen te veranderen of kan je ook gewoon je trainingsoort aanpassen? Doe nu de stripping principe. Zou het dus voldoende zijn om na een tijd bijvoorbeeld over te stappen naar powertraining om je spieren opnieuw wakker te schudden?
Ciao Fernand
Comment