Trainingsschema: vermageren + versterken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema: vermageren + versterken

Mijn vraag aan jullie:
    Wat vinden jullie van mijn trainingsschema?
    Wat zouden jullie eraan verbeteren/veranderen?
    Zal ik hiermee mijn doel kunnen bereiken?
    Eventueel andere opmerkingen...

Mijn doel
    Via dit trainingsschema wil ik:
    - Mijn conditie verbeteren
    - Vermageren (vooral buikvet verliezen dan)
    - Buikspieren krijgen (six-pack)
    - Armspieren krijgen

Mijn trainingsschema:

Maandag:
    - Buikspieroefeningen (verschillende soorten)
    - Joggen (30 minuten)

Dinsdag:
    - Gewicht heffen (voor de armspieren)

Woensdag:

Rustdag

Donderdag:
    - Joggen (30 minuten)

Vrijdag:

Rustdag

Zaterdag:
    - Joggen (30 minuten)

Zondag:

Rustdag

OPMERKINGEN:
    Ik weet dat ik veel rustdagen gepland heb, maar dit komt omdat ik niet altijd de tijd heb om te trainen...

EXTRA'S:
    - Momenteel drink ik dagelijks bijna 2 liter cola. Deze massa suikers heeft natuurlijk een grote invloed op mijn buikvet. Om dit te verliezen ga ik stoppen met cola drinken en overschakelen op water. Ik hoop ook dat dit zienderogen resultaat zal opleveren.

Graag jullie opmerkingen en tips aub...

Ik zou iets specifieker vermelden welke oefeningen je gaat doen ipv gewicht heffen/buikspieren. De 30 minuten joggen zou ik aan het einde der training zetten, dan is je lichaam door de glucosevoorraden heen en zal het vet verbranden.
    Die cola zou ik zeer zeker schrappen en als je het echt niet meer uithoud, pak dan cola light oid. Daarbij zou ik gaan letten op eiwitinname, zorg dat deze rond de 2-2,5 gr per kg lichaamsgewicht komt. Ook zou ik gaan cutten, dwz zo'n 200-500 calorieeën onder je behoefte gaan zitten met je inname. Dit zal je nog wat sneller je ripped fysiek geven.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewicht heffen??
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

volgens mij heeft het niet zoveel zin om alleen je armen en buik te trainen als je wilt afvallen zul je je hele lichaam moeten trainen.
        op de site staan diverse schemas die je kunt gebruiken,

succes verder

Comment

om de dag rust is toch niet veel rust?
          Keto..start
          16sept met 84kg vp rond de 14%
          19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

lijkt me dat je de rest van je lichaam ook moet trainen... denk dat je er niet uit gaat zien anders.. gespierde armen en buik en voor de rest niks.. zou lekker naar de sportschool gaan en je een schema laten aanmeten...

Comment

alleen armen en buik trainen, dan krijg je een onproportioneel lichaam!

Stoppen met die Cola is wel verstandig, twee liter cola waar laat je het!

Ik raadt je aan met je fitnessinstructeur om tafel te zitten en een fullbody schema op te meten. gewoon alles trainen.
              Knallen Knallen Knallen

Comment

hey kere,
                even een tip van flip.
                vevang je 2 liter cola en drink 4 a 5 liter waterover de hele dag.
                is gezonder en zal je lichaam reinigen..
                je moet wel pissen als een reiger..een oud nederlands gezegde:

je moet drinken als je pis doet stinken..

is ef wennen maar alles wend
                gr roy

Comment

Precies roy mijn pis is alleen sochtends vroeg donker geel en de rest van de dag licht want anders drink je gewoon te weinig als het op de dag nog steeds donker geel is. Of je moet natuurlijk overdosis vitc nemen dan gaat ie helemaal gifgeel worden
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik mis beenspieroefeningen in dit schema, zou ik er zeker bijdoen. Buikspieroefeningen kun je zoiezo elke dag doen doe ik ook. Om slank te blijven fiets ik elk weekend 100 km met racefiets op de weg of mountainbike op de baan in schoorl dan geen 100 km hoor 1 ronde is 15 km en loodzwaar maar wel effectief voor vetverbranding

Comment

Buik moet je net als alle andere groepen min een dag rust geven. Elke dag geeft geen extra trainingseffect. Heb ook een tijd (lange tijd, een jaar) elke dag gedaan. Niks mee opgeschoten. Om de dag gaat veel harder. Volume maakte btw niks uit, heb een tijdje op overtraind gezeten denk ik, en op undertraind (als dat een woord is), en precies juist. Dit elke dag en geen progressie. Dan is het voor mij duidelijk dat het niet werkt.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het hele lichaam trainen geeft je betere resultaten dan alleen armen en buik. En zoals je zelf aan geeft stoppen met het drinken van cola. Cola heeft geen enkele toegevoegde waarde (cafeïne in een cutschema daar gelaten) voor je lichaam.
                        Cardio zorgt ervoor dat je extra lichaamsvet kunt verbranden dus joggen is daar uitstekend voor geschikt.

grts

Comment

Full body kerel. En hebben jullie een roeitrainer? vooral die doen.
                          Weg met die cola, is super slecht voor je. Water drinken.
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

wat is dat voor een schema, full body is uw enige oplossing. Door met gewichten te trainen ga je meer calorieen verbranden dan een half uur te joggen, uw verbranding blijft na het trainen met gewichten ook nog verder werken, plus je krijgt meer spieren en dus verhoogt ook uw verbranding.

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by dino21 View Post
                              Precies roy mijn pis is alleen sochtends vroeg donker geel en de rest van de dag licht want anders drink je gewoon te weinig als het op de dag nog steeds donker geel is. Of je moet natuurlijk overdosis vitc nemen dan gaat ie helemaal gifgeel worden
                              Geel komt van vit B volgens mij hoor..

Ik zou als ik jou was me inschrijven bij een gym en me daar laten begeleiden want dit is nix zo.
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X