Biceps boost

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

die rechter heeft 49 a 50 cm
    en ik ben zelf die linker
    maar das al weer dik jaar terug en 10 kilo lichter hehe
    zal mn foto wel eens opdate
    want op die foto was ik 72a73 en ben nu 80+

Comment

Kijk wou net zeggen, dat is weer een heel ander verhaal. Netjes hoor. 50... o-O. Very nice... dat is toch je neef?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ik geloof er geen zak van dat Ophaler 34 heeft. Ze zijn groter dan de mijne...heel duidelijk en ik heb al 33 in rust. 37 zou eerder bij hem passen als het niet groter is.

Ben het eens met Nex. Gast aan de linker kant op die foto mag blij zijn als hij uberhaupt de 30cm doorbreekt met die puny armpjes. Die rechter gast daar en tegen zal toch wel de 45 hebben ofzo als het niet meer is :O
        Lol, afgaand op die foto van ophaler zou je idd niet denken dat hij 34 heeft. Eerder 40...

Comment

wat ik gezien heb op een filmpje over bodybuilding is dat als je de oefening doet je je spieren overdreven moet aan spannen tijdens de oefening nou heb ik dit ook geprobeerd maar vond het helemaal nix maar misschien is dat wel iets voor jou,suc6

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Lol, afgaand op die foto van ophaler zou je idd niet denken dat hij 34 heeft. Eerder 40...
            Ouwe foto nex. Ik heb al een half jaar geen foto's meer gemaakt van mezelf. Mijn bicepsomtrek meet inmiddels 43 cm.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Kijk wou net zeggen, dat is weer een heel ander verhaal. Netjes hoor. 50... o-O. Very nice... dat is toch je neef?
              he
              goed onthouden
              das idd mijn neef
              hij is nu back from de U.S.A
              met wat leuke pret spulletjes

aleen voor mij gaat het nu ff niet door
              hennia in mn rug
              en nu veel pijn dus afwachte

Comment

34cm aangespannen, ophaler? Kan haast niet, ben net begonnen en met mijn kleine armpjes heb ik al 37 gespannen (3 dagen na m'n biceps getrained te hebben, dus niet gepompt).
                Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Ouwe foto nex. Ik heb al een half jaar geen foto's meer gemaakt van mezelf. Mijn bicepsomtrek meet inmiddels 43 cm.
                  Originally posted by qbane View Post
                  34cm aangespannen, ophaler? Kan haast niet, ben net begonnen en met mijn kleine armpjes heb ik al 37 gespannen (3 dagen na m'n biceps getrained te hebben, dus niet gepompt).
                  beter lezen he

Comment

Originally posted by qbane View Post
                    OOR KAPOT??STRONT IN DE OGEN?? IK ZEI 43 CM! NIET 34!

Zow..nu misschien duidelijker getyped?
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Hoi
                      ik ben 17 jaar en mijn biceps zitten nu op een 34,5 cm,
                      ik zal uitleggen wat ik doe,

ik train mijn biceps byna elke dag
                      ik doe 3 oefeningen 3 x 8.
                      by de 8e keer moet ik echt verrot gaan zoniet pas ik het gewicht aan dus meer gewicht.
                      na 2/3 weken haal ik 1 oefening uit het schema en plaats ik er dus een nieuwe andere in zodat je biceps een extra stoot krijgen, ook gebruik van creatine bevorderd ze enorm met dit schema zo had ik binnen een maad 3,5 cm erbij das toch een ardige prestatie

Groeten.

Comment

• Je weet dat de spieren groeien in de rust en dat het dus geen zin heeft ze elke dag te trainen?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Je weet dat de spieren groeien in de rust en dat het dus geen zin heeft ze elke dag te trainen?
                          hehe je bent me net voor
                          eengiste wat je elke dag kan traine is je buik
                          maar ze zegge ook je kuiten iemand dier hier meer van weet?
                          kuiten ook elke dag kunnen trainen

Comment

• Hell no...kuiten echt niet. Je gebruikt die krengen de hele dag om te lopen. Wanneer krijgen die nu precies rust? Alleen als je slaapt en zo. Herstel duurt daardoor juist langer. En omdat deze spiergroep gebouwd is voor duur activiteit (zoals lopen de hele dag door) is de meest optimale prikkel juist weinig reps, meerdere sets, zwaar gewicht. En dan standing calf raise voor een volle ROM wat je bij de meeste andere kuitoefeningen niet hebt.

Buik elke dag trainen zie ik het nut ook niet van in. Je pakt ze om de dag bij meerdere oefeningen al mee zonder dat je het door hebt. Dan ga ik ze niet nog eens aanpakken tenzij er echt behoefte aan is en dan is 1 oefening al snel meer dan genoeg.

Comment

• ja ik snap je

ja ik doe het ook niet elke dag
                              ben wel gek
                              heb er nu licht 6 meer als zat
                              ik wil ze niet TE vind ik zo... ja overdreven
                              als je nu wetstrijde doet prima

maar dat komt over jaartje ofzo wel heeh

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                OOR KAPOT??STRONT IN DE OGEN?? IK ZEI 43 CM! NIET 34!

Zow..nu misschien duidelijker getyped?
                                Nee, je hebt je avatar na 4 maanden veranderd dus zag niet dat jij poste ;p En daarvoor ging het over 34 cm, niet 43 ;]
                                Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X