Ik ben sinds een week of 3 begonnen met de mass stack van BSN, BCAA's en sinds 1 dag met HMB Pro (bodylab), vitamine complex, C en B-50 van sportslab en daarbij whey shakes
Nou heb ik dit trainingsschema:
dag 1) Rug + Biceps
dag 2) Borst + Triceps
dag 3) Benen
dag 4) Schouders
dag 5) rust
dag 6) = dag 1
dag 7) = dag 2
dag 8) = dag 3
enz
dus 6 dagen in de week trainen. Dit is veel, ik weet het, maar is het te doen en misschien wel met behulp van de supps die ik neem voor herstel etc. ?
qua tijd trek ik het wel maar ik vraag me echt af of ik nou wel of niet aan het overtrainen ben! Ik kan het niet zo goed merken in de sportschool dat ik meer of minder gewicht kan tillen als ik meer/minder rust neem, omdat dit heel erg afhankelijk is van hoe ik me die dag voel, energie, motivatie, kracht enz enz. teveel variabelen dus.
Wat is jullie mening hierover?
Nou heb ik dit trainingsschema:
dag 1) Rug + Biceps
dag 2) Borst + Triceps
dag 3) Benen
dag 4) Schouders
dag 5) rust
dag 6) = dag 1
dag 7) = dag 2
dag 8) = dag 3
enz
dus 6 dagen in de week trainen. Dit is veel, ik weet het, maar is het te doen en misschien wel met behulp van de supps die ik neem voor herstel etc. ?
qua tijd trek ik het wel maar ik vraag me echt af of ik nou wel of niet aan het overtrainen ben! Ik kan het niet zo goed merken in de sportschool dat ik meer of minder gewicht kan tillen als ik meer/minder rust neem, omdat dit heel erg afhankelijk is van hoe ik me die dag voel, energie, motivatie, kracht enz enz. teveel variabelen dus.
Wat is jullie mening hierover?
Comment