is mijn trainingschema goed???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is mijn trainingschema goed???

hallo ik zat thuis en dacht even een trainingschema maken
    ik zou graag willen weten wat jullie er van zeggen
    en anders wat aanpassen en kunne jullie
    de trainingschema is het volgende

1) rug/ biceps
    2) borst/ triceps
    3) rust
    4) bennen
    5) biceps/ buik
    6) rust
    7) schouder's/ triceps
    8) rust
    9) rust
    10) rug/ biceps
    11) borst/triceps
    12) rust
    13) bennen
    14) biceps/ buik
    15) rust
    16) schouder's/ triceps
    enz.
    biceps triceps doe ik 2 x omdat die nie zo groeit
    !!!!

Ik zou schouders bij benen zetten, en dan een dag speciaal voor armen, en 1 dag rust wegstrepen, die tussen schouders en armen.
    Dan krijg je dit:
    borst/triceps
    rug/biceps
    rust
    benen/schouders
    biceps/triceps/(onderarmen)
    rust
    rust
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja maar weet je GeneralIx ik hoorde laast van een bodybuilding trainer dat je biceps en triceps niet samen mag trainen en vooral biceps met onderarmen

Comment

Waarom dat niet zou mogen zou ik graag van je willen weten.

Schouders bij benen is een NO GO bennen lekker op een apparte dag trainen.

Je schema ziet er goed uit ik zou het gewoon lekker proberen zo.
        Who's the Chef

Comment

Sluit mij aan bij Been en General. Dit schema volgen.
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by been View Post
            Waarom dat niet zou mogen zou ik graag van je willen weten..
            waarom niet heeft die niet verteld hij zei je dat is fout+ je kan dat beter delen met de groote spiergroepen.Maar van eigen ervaring vind ik dat je onderarmen en biceps niet samen moet trainen.(vind ik niet lekker trainen en is ook heel pijnlijk)

maar kunne jullie ook aub mij vertelen welke oefeningen ik bater kan doen??

Comment

hallo en graag zou ik ook willen weten of 3 oefeningen per spiergroep genoeg is!! en hoeveel herhallingen best is..

Comment

Sorry op dat schreeuwerige "hallo" ga ik dus niet reageren he??
                En leer je zinnen in correct Nederlands te formuleren aub.

Lelijke deugniet!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Taron View Post
                  hallo en graag zou ik ook willen weten of 3 oefeningen per spiergroep genoeg is!! en hoeveel herhallingen best is..
                  Research eens een beetje op het forum. Zie het als een speurtocht met als hoofdprijs kennis. De sterkste ophaler heeft ergens een schitterende reply gepost over de verdeling voor welk doel. Uiteraard verschilt het per persoon, maar grof gezien is er zeker wat voor te zeggen. Ik zal je een tip geven, zoek eens naar de knop meer berichten van [naam] en dan bij de sterkste ophaler. Zodra je enig idee hebt en wat hebt opgesteld komt er weer hulp.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

nee man schreeuwerige "hallo is het niet bedoelt (ik deed de Groeten)
                    Last edited by Taron; 02-12-2007, 18:29.

Comment

nee man schreeuwerige "hallo is het niet bedoelt (ik deed de roeten)

De "roeten"????????????????? dude je moet echt beter gaan schrijven.

Comment

nee man schreeuwerige "hallo is het niet bedoelt (ik deed de roeten)
                        Ok..."roeten" terug dan.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Ok..."roeten" terug dan.
                          Inderdaad. Maar dan nog, onze replys zijn nog steeds van toepassing, ga maar eens zoeken.

sigpic

Comment

hallo jongens

ik ging even de forum's lezen om te kijken welke oefeningen ik best kon doen maar ik vond bijna niets..

en de vraag is nu :
                            wat denken jullie kan ik beter de oefeningen doen die ik leuker en lekkerder vind gaan trainen??

Comment

hallo jongens

ik ging even de forum's lezen om te kijken welke oefeningen ik best kon doen maar ik vond bijna niets..

en de vraag is nu :
                              wat denken jullie kan ik beter de oefeningen doen die ik leuker en lekkerder vind gaan trainen??
                              Hahahahaha. Je maakt me echt weer aan het lachen kerel. Op het forum staan zeer vele oefeningen, en ook welke beter zijn dan andere. Daarbij zit je meestal te trainen voor resultaat, niet voor de lol in de sportschool. Pak gewoon de beste oefeningen (vooral compounds) en bouw hier een schema op.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X