is mijn trainingschema goed???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zoek in de sectie oefeninen of trainings schema.. valt zat te vinden. je kan ook altijd op je sportschool informeren als het een echt transproetje is. dan roggelen zij da wel ff.

btw ik vind triceps biceps onderarmen op 1 dag niet fijn, triceps bij rug heb je ze meteen opgewarmd. idem voor biceps rug. en heb maar 2-3 trainingsmoment in de week de tijd

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      zoek in de sectie oefeninen of trainings schema.. valt zat te vinden. je kan ook altijd op je sportschool informeren als het een echt transproetje is. dan roggelen zij da wel ff.

btw ik vind triceps biceps onderarmen op 1 dag niet fijn, triceps bij rug heb je ze meteen opgewarmd. idem voor biceps rug. en heb maar 2-3 trainingsmoment in de week de tijd
      Hahaha, de afdeling transploft. Geef het maar hoer, ik roggel het wiel ja. Geniale reclame.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je leuk en gezellig wilt, ga dan bij je tante op de koffie. Wil je een echte kerel zijn...zeur dan niet en ga trainen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X